Re: Vernieuwen/verlengen EA POGO account

door Lutjebroek99Ih
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Vernieuwen/verlengen EA POGO account

★ Apprentice

Hi @EA_QueenBee bedankt voor het doorgeven van het probleem aan het team.

Zou je zo vriendelijk willen zijn om hierbij even vinger aan de pols te houden?

 

Vorig jaar heeft het 6 maanden geduurd en heeft het team er nauwelijks op gereageerd en er verder niets aan gedaan!

Ik heb het toen uiteindelijk zelf opgelost door toch een PayPal account te openen, wat ik eigenlijk niet wilde, maar dat werkte.

Hopelijk kan het nu wel snel door het team worden opgelost en hoef ik niet weer een tijd te wachten op een reactie.

Bij voorbaat dank voor je hulp.

Bericht 41 van 44 (417 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vernieuwen/verlengen EA POGO account

★ Apprentice

Hi @EA_QueenBee het is alweer een aantal weken geleden dat ik mijn probleem met de betaling van POGO meldde.

Ik zou het op prijs stellen als je er (nogmaals) actief achteraan wilt gaan, want ik vind het vreemd dat er nog geen reactie van het team is.

Zo moeilijk kan het toch niet zijn om e.e.a. even na te kijken en door te geven hoe dit opgelost kan worden?

Ik hoop snel van je te horen. Bij voorbaat dank.

 

PS wat is er toch mis met het plaatsen van berichten? Ik kreeg opnieuw een melding over ongeldige HTML in mijn bericht terwijl er niets bijzonders instaat.

Hopelijk wordt ook dit snel opgelost.

Bericht 42 van 44 (393 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vernieuwen/verlengen EA POGO account

★ Apprentice

Hi @EA_QueenBee 2 maanden geleden heb ik hier een probleem met POGO verlengen doorgegeven en het is alweer een maand geleden dat ik van u iets hierover hoorde. Op mijn laatste 2 berichten heb ik helaas geen reactie van u ontvangen.

 

Vorig jaar heb ik 6 maanden moeten wachten om soortgelijke problemen opgelost te krijgen en nu is het alweer 2 maanden dat dit probleem opnieuw speelt.

 

Ergens bij de administratie van EA/POGO gaat er iets mis, dus ik zou niet weten wat ik er zelf aan moet doen.

 

Ik zou dus graag van u op korte termijn een reactie ontvangen over hoe het nou zit en wat er door het team aan wordt gedaan om dit probleem op te lossen. Bij voorbaat dank.

 

Bericht 43 van 44 (349 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vernieuwen/verlengen EA POGO account

★ Apprentice

Hi @Trismagistos, ik hoor al een tijd niets meer van @EA_QueenBee over bovenstaande situatie. Is het mogelijk dat jij hierop kunt reageren of anders met EA_Queenbee contact kan opnemen en mij laat weten hoe het nou zit? Bij voorbaat dank.

Bericht 44 van 44 (333 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Ervaar je problemen met andere spelers?

Rapporteer spelers wegens valsspelen, misbruik en intimidatie.

Speler rapporteren

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help