Vernieuwen/verlengen EA POGO account

door Lutjebroek99Ih
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Vernieuwen/verlengen EA POGO account

Community Manager
Hey @Lutjebroek99Ih,

Dat is vervelend...

Ik heb het even nagevraagd en ik kreeg te horen dat ze enkele dagen geleden mensen een bericht hebben gestuurd. Heb je ook in je Spam email inbox gekeken?
EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 21 van 44 (1.277 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vernieuwen/verlengen EA POGO account

★ Apprentice

Hey @EA_Leeuw ,

Helaas geen email ontvangen en ook niet in m'n spam email inbox.

Het probleem loopt nu al vanaf 1 oktober en het wordt langzamerhand belachelijk dat ze dit niet recht (kunnen) zetten en steeds weer de zaak terugleggen bij mij zonder het op te lossen.

Hoe nu verder?

Bericht 22 van 44 (1.260 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vernieuwen/verlengen EA POGO account

Community Manager
@Lutjebroek99Ih, ik heb het nogmaals aangekaart bij het team. Hopelijk kunnen ze er eens met hogere prioriteit naar kijken. Mocht ik meer info hebben, dan lees je dat z.s.m.!
EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 23 van 44 (1.243 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vernieuwen/verlengen EA POGO account

Community Manager
Hey @Lutjebroek99Ih,

Update: blijkbaar is er iets niet helemaal goed gegaan. Ik weet niet wat, kreeg ik ook niet te horen, maar ja... Het spijt de teams heel erg. Frown Je zult vast weinig hebben aan een 'sorry', maar ik kan je vertellen dat ik het nogmaals heb kunnen aankaarten bij de teams en ze vertelde me dit:

Mocht je weer willen kijken of dat je het abonnement kan afsluiten, voeg dan je creditcard handmatig opnieuw toe aan je EA-account en start het abonnement opnieuw, als dit nog niet is gebeurd. Je kunt binnenkort een bericht van het Pogo-team verwachten via het berichtencentrum van de Pogo-website.
EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 24 van 44 (1.233 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vernieuwen/verlengen EA POGO account

★ Apprentice

Hi @EA_Leeuw 

 

Sorry dat ik het zeg, maar ik heb het nu echt wel gehad met EA.

 

Zoals door u geadviseerd heb ik eerst in m'n officiële Lutjebroek EA account m'n creditcard verwijderd en daarna alles opnieuw ingevoerd.

 

Daarna heb ik ingelogd op Pogo en vond daar nu eindelijk de mail van Pogo (zie bijlage).

Ik heb vervolgens via de vermeldde link in die mail ingelogd en geprobeerd m'n abonnement voor 1 jaar te verlengen.

Dit ging natuurlijk weer mis met de volgende melding: Please review your payment information is correct or try the transaction with a different payment method. (zie bijlage).

Toen ik dat scherm wilde verlaten kreeg ik een nieuwe melding met 'Order not completed' en dat ik opnieuw moest inloggen (zie bijlage)

Dat heb ik toen gedaan. Volledig uitgelogd en weer opnieuw ingelogd.

Ik kon in Pogo bij mijn account ook mijn creditcard wijzigen. Heb ik gedaan. Alles gewist en daarna opnieuw gegevens ingevoerd en opgeslagen.

Ik deed toen opnieuw een poging om m'n abonnement te vernieuwen en raad eens wat?

Ik kreeg dezelfde melding van 'Please review your payment enz.....'

 

In de mail van POGO staat ook een link die je kunt gebruiken als er nog meer/steeds problemen zijn (here (email).

Als ik daarop klik gebeurt er NIKS!

 

Ik heb gisteren en vanmorgen met mijn andere EA account (Simmie99) met DEZELFDE CREDITCARD via ORIGIN gewoon weer 2 Sims packs gekocht/cadeau gedaan zonder enig probleem.

 

Voor mij is EA/POGO nu echt aan zet en wel z.s.m. om uit te zoeken waarom dat wel zonder problemen gaat en via mijn EA Lutjebroek99 POGO account niet.

Ik ben nu toch wel enigszins razend om dit alles.

 

Graag opnieuw en z.s.m. uw bemiddeling.

Bericht 25 van 44 (1.214 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vernieuwen/verlengen EA POGO account

★ Apprentice

@EA_Leeuw 

nog even een aanvulling op mijn bericht hierboven.

 

Ik zie net in mijn bank app bij m'n creditcard gegevens van vandaag 2 pogingen van POGO om iets af te schrijven op €0,00 staan.

Dat betreft dus de 2 boven vermeldde mislukte pogingen, maar... die zijn dus wel aangegeven in mijn creditcard en dat is nieuw.

 

Daaronder zie je de 2 aankopen die ik gisteren en vandaag via Origin (Simmie99 account) met dezelfde creditcard heb gedaan en die zijn wel gelukt.

 

????

Bericht 26 van 44 (1.204 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vernieuwen/verlengen EA POGO account

Community Manager
Hey @Lutjebroek99Ih,

Dankjewel voor je updates. Ik zet het gelijk door naar het Pogo team. Hopelijk hoor ik volgende week, na mijn weekend, meer.
EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 27 van 44 (1.192 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vernieuwen/verlengen EA POGO account

Community Manager
Hey @Lutjebroek99Ih,

Er zit mogelijk wat voortgang in de zaak. Ik ga je even een DM sturen. Zullen we via DMs verder gaan?
EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 28 van 44 (1.180 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vernieuwen/verlengen EA POGO account

★ Apprentice

@EA_Leeuw is prima. Ik heb je een uitgebreid bericht teruggestuurd.

Bericht 29 van 44 (1.166 Weergaven)

Re: Vernieuwen/verlengen EA POGO account

★ Apprentice

Hi @EA_Leeuw 

ik stuurde je ruim een maand geleden een pb met de laatste stand van zaken. Ik zie dat je deze pb nog niet gelezen hebt, maar zou het op prijs stellen als je nog even reageert.

Bij voorbaat dank.

 

Bericht 30 van 44 (1.020 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Ervaar je problemen met andere spelers?

Rapporteer spelers wegens valsspelen, misbruik en intimidatie.

Speler rapporteren

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help