Vernieuwen/verlengen EA POGO account

door Lutjebroek99Ih
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Vernieuwen/verlengen EA POGO account

★ Apprentice

Hi @EA_Leeuw ik probeerde je een DM te sturen omdat ik opnieuw problemen heb met verlengen van mijn Club Pogo abonnement.

Helaas krijg ik de DM niet verzonden omdat er 'ongeldige HTML in de hoofdtekst is gevonden'.

Ik kan echter niet achterhalen wat dat kan zijn want er staat niks raars in de tekst die ik je wil sturen.

 

Ik zou graag je hulp weer willen inroepen, maar weet nu even niet hoe ik de informatie aan je kan doorgeven.

Kan je me hierbij helpen?

 

Bij voorbaat dank.

Bericht 31 van 44 (645 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vernieuwen/verlengen EA POGO account

★ Apprentice

Hi @EA_Leeuw en @EA_QueenBeewil een van jullie zo vriendelijk zijn om even te reageren op mijn vorige post? 

Bij voorbaat dank.

Bericht 32 van 44 (628 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vernieuwen/verlengen EA POGO account

Community Manager
Hoi @Lutjebroek99Ih,

Wat is het probleem precies als je je Club Pogo abonnement wilt vernieuwen? EA_Leeuw werkt al een hele tijd niet meer hier op de Nederlandse forums, hopelijk kan ik je helpen.

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 33 van 44 (623 Weergaven)

Re: Vernieuwen/verlengen EA POGO account

★ Apprentice

@EA_QueenBee bedankt voor de reactie.

 

Jammer dat EA_Leeuw inmiddels weg is, want met hem heb ik veel DM's uitgewisseld in eind 2022 en begin 2023 dus hij weet wat er toen is gebeurd.

 

Helaas dit jaar dus weer problemen met (de betaling) van de verlenging van POGO terwijl het leek dat dit vorig jaar eindelijk was opgelost.

Is het mogelijk om een DM aan u te sturen waarin ik e.e.a. toelicht? Ik vind het niet zo prettig om dit in het open forum te plaatsen.

Bericht 34 van 44 (614 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vernieuwen/verlengen EA POGO account

Community Manager
@Lutjebroek99Ih,

Ja hoor, dat is geen probleem. Standard smile Ik zie dat je een foutmelding kreeg toen je iets naar Leeuw stuurde, hopelijk heb je geen problemen met mij.

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 35 van 44 (615 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vernieuwen/verlengen EA POGO account

★ Apprentice

@EA_QueenBeedat lukt dus helaas niet! 

 

Toen ik het bericht af had en op verzenden drukte kreeg ik opnieuw (net als eerder) de melding:

 

Corrigeer de gemarkeerde fouten en probeer het opnieuw. Uw bericht is gewijzigd omdat er ongeldige HTML in de hoofdtekst is gevonden. De ongeldige HTML is verwijderd. Controleer het bericht en verzend het opnieuw wanneer u tevreden bent met het resultaat.

 

Er was niets te wijzigen want er stond niets gemarkeerd, dus ik ;probeerde het nogmaals en er gebeurde niets.

 

Toen nog een keer geprobeerd en toen kreeg ik de melding dat ik het maximale aantal DM's had bereikt, en het op een ander moment nogmaals moest proberen.

Er was niets verzonden!

 

Pfff... Hoe nu verder? Ik heb even geen idee meer.

 

 

Bericht 36 van 44 (601 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vernieuwen/verlengen EA POGO account

[ Bewerkt ]
Community Manager

@Lutjebroek99Ih,

Dat is een goeie. Ik zal het aan een van onze systeembeheerders vragen. Sorry dat ik niet eerder reageerde; ik heb zelf ook allerlei technische problemen op het moment...

EDIT: Kan je ondertussen proberen om je browsercache te schonen, om te zien of dat het problem oplost? Ik heb hier stappen voor Chrome en Firefox.

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 37 van 44 (589 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vernieuwen/verlengen EA POGO account

★ Apprentice

@EA_QueenBee het legen van de browser cache heeft niet geholpen, dus een DM sturen mislukt nog steeds.

 

Maar helaas lukt het ook niet om hier in het bericht de toelichting te plaatsen. Er blijft aangegeven worden dat er ongeldige HTML in mijn bericht staat terwijl ik niet kan achterhalen wat dat dan is. Disappointed

 

Ik probeer het nu als een bijlage met dit bericht mee te sturen. Hopelijk lukt dit wel.

Ik hoop snel even van je te horen.

 

 

 

Bericht 38 van 44 (576 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vernieuwen/verlengen EA POGO account

★ Apprentice

Hi @EA_QueenBee heeft u de bijlage kunnen lezen en misschien al wat meer informatie voor me?

Ik heb inmiddels de 4e betaling ook retour ontvangen.

Bericht 39 van 44 (554 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vernieuwen/verlengen EA POGO account

Community Manager
@Lutjebroek99Ih,

Ik heb de bijlage gezien, bedankt dat je het zo duidelijk hebt uitgelegd!

Vreemd dat het weer niet werkt, ook al heb je aan jouw kant niets veranderd. Ik snap dat het behoorlijk vervelend is. Ik heb het aan de team gevraagd, en hopelijk heb ik binnenkort wat meer informatie voor je. Als ik nieuws heb, dan laat ik het je weten.

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 40 van 44 (548 Weergaven)

blue-ea-promo

Ervaar je problemen met andere spelers?

Rapporteer spelers wegens valsspelen, misbruik en intimidatie.

Speler rapporteren

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help