Re: geen games in bibliotheek

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

geen games in bibliotheek

★★★ Newbie

ik log net in op mij EA account en zie dat ik niks geen games meer heb en ook geen history van betalingen... terwijl ik zoiezo alle command and conquer games had en sims 4 en vast nog wel een paar games die ik ff nietmeer weet, en voor mensen gaan zeggen verkeerd account... ik heb er maar 1

 

wie kan mij hiermee helpen?

overigens is het wel een tijd geleden dat ik ingelogt ben en heb ook gewoon 2stap verificatie

Bericht 1 van 8 (310 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: geen games in bibliotheek

Champion

Hey @gupje20,

 

Heb je al geprobeerd om de cache van de EA App op te schonen? 

https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/

Hopelijk dat dat helpt om je spellen terug te vinden. Laat ajb even weten als je meer hulp nodig hebt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 3 van 8 (298 Weergaven)

Alle reacties

Re: geen games in bibliotheek

★★★ Newbie

ik heb nog een keer me account door gekeken, ik zag dat de betalings hystory op 3 maanden stond... dit heb ik veranders naar all en toen kreeg ik het wel te zien... de laatste dingen die ik had gekocht waren sims 4 addons

helaas weet ik alleen nog niet waar al me games zijn gebleven

Bericht 2 van 8 (302 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: geen games in bibliotheek

Champion

Hey @gupje20,

 

Heb je al geprobeerd om de cache van de EA App op te schonen? 

https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/

Hopelijk dat dat helpt om je spellen terug te vinden. Laat ajb even weten als je meer hulp nodig hebt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 8 (299 Weergaven)

Re: geen games in bibliotheek

★★★ Newbie

hoi @Trismagistos 

 

dat zou niet gaan helpen aangezien ik de EA app gister pas heb geinstaleerd

Bericht 4 van 8 (293 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: geen games in bibliotheek

★★★ Newbie

@Trismagistos blijkbaar heeft dat tog geholpen... echt heel raar

Bericht 5 van 8 (291 Weergaven)

Re: geen games in bibliotheek

Champion

Hey @gupje20,

 

Gelukkig kan je nu weer verder.

Veel plezier met spelen! Wink

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 8 (282 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: geen games in bibliotheek

★★★ Newbie

@Trismagistos ik heb nu alleen een ander probleem.....

ik heb jaren geleden een fisieke downloadcode gekocht in een case van command and conquer ultimate edition.... ik weet 100% dat ik deze toen het nog origin hete gebruimt maar ik zie dus dat hele ding niet in me lijst staan en de code opnieuw gebruiken gaat ook niet want ik krijg te zien dat de code al gebruikt is en dat klopt ook... maar zoals ik zeg het staat niet in me lijst

Bericht 7 van 8 (279 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: geen games in bibliotheek

Champion

Hey @gupje20,

 

Jammer genoeg kan ik je daar niet bij helpen. Wat je het beste kunt doen in deze situatie is contact opnemen met de klantondersteuning.

Dat gaat heel goed met de Nederlandstalige chat. Die is van 10:00 tot 19:00 uur beschikbaar.

 

Hier vind je alle opties: EA Help gebruiken

 

Klik op accountondersteuning voor hulp bij je accounts etc. 

EA Help: officiële ondersteuning

 

De Nederlandstalige en Engelstalige ondersteuning zijn op deze tijden te bereiken:
De Nederlandstalige e-mail en chatsupport is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 10:00 u. tot 19:00 u.

 

De Engelstalige e-mail en chatsupport is 24/7 beschikbaar. Je kunt ook via X contact opnemen EA Help (@EAHelp) / X (twitter.com)
Houd voor de zekerheid al jouw gegevens bij de hand, zorg dat ingelogd bent op deze AHQ pagina's en ook snel toegang hebt tot je e-mail account.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 8 van 8 (273 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help