Re: Fc 24 loopt continue vast

door EA_QueenBee
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Fc 24 loopt continue vast

★ Apprentice

De game loopt alleen maar vast, ik heb al heel vaak de game gewist en opnieuw erop gezet en elke keer weer het zelfde loopt vast in het menu of als je een wedstrijd wilt spelen. Beeld is vaak weg of de hoofden naast de game cards . Nu kan ik weer helemaal geen wedstrijden spelen. Lekker zo voor het net af loopt om gek van te worden.  Ik heb nog wedstrijden staan maar ja je kunt dus helemaal niks. 

Bericht 1 van 4 (107 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fc 24 loopt continue vast

Community Manager

Hoi @shb48,

 

Op welk platform speel je? Als je op PC speelt, kan je dan een DxDiag met mij delen? Hopelijk heb ik dan een beter idee van wat er fout gaat.

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 2 van 4 (104 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fc 24 loopt continue vast

★ Apprentice
@EA_QueenBee Hi,

Op xbox, xbox x.
Bericht 3 van 4 (99 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fc 24 loopt continue vast

Community Manager

@shb48,

 

Hmm, ik weet dat de hoofden een bekend probleem is op het moment, maar normaal kan je dat oplossen door het spel opnieuw te instaleren. Kan je ook de stappen hier doornemen om te zien of dat je probleem oplost? Hopelijk helpt dit ook met het starten van wedstrijden.

Als je nog steeds problemen hebt, wat gebeurt edr precies als je een potje begint? Of wanneer loopt het vast precies?

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 4 van 4 (95 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help