Update: waarom kan ik mijn loyaliteitskorting en EA Play-korting niet stapelen?

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Update: waarom kan ik mijn loyaliteitskorting en EA Play-korting niet stapelen?

Community Manager

We hebben wijzigingen aangebracht in de wijze waarop bepaalde kortingen kunnen worden gebruikt om games te kopen. Dit is wat je moet weten.

 

Om welke kortingen gaat het?

 

Je loyaliteitskorting voor games - Sommige van onze games met een jaarlijkse release hebben bepaalde loyaliteitskortingen als je de editie van het jaar ervoor bezit (aankoop van de volledige game of spelen via EA Play). Met de korting kun je de nieuwste editie van die game kopen. Spelers met F1 22 kregen bijvoorbeeld korting op pre-orders van F1 23.

 

Je EA Play-lidmaatschapskorting - Als je EA Play-lid bent, krijg je 10% korting op alle EA-games als onderdeel van je lidmaatschap.

 

Wat is er veranderd?


Als je voorheen in aanmerking kwam voor beide beschikbare kortingen, kon je ze stapelen om nog meer te besparen. Vanaf nu kun je deze kortingen niet meer combineren en moet je er een kiezen om een in aanmerking komende game te kopen.


Verdwijnen de kortingen?


Nee. Je kunt nog steeds in aanmerking komen voor beide kortingen, maar je kunt ze niet meer allebei toepassen op één aankoop.

Bedankt dat je deel uitmaakt van onze community. Ga voor meer informatie over EA Play naar ea.com. Kijk op de website van de verkoper voor informatie over specifieke loyaliteitskortingen per titel.

EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 1 van 1 (309 Weergaven)

ea-promo

Problemen oplossen met EA Play

Krijg hulp met The Play List, je korting, DLC en nog veel meer.

Bekijk hier de antwoorden.

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help