EA Play Pro / EA Gift Card Issue

door deathbringer402
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

EA Play Pro / EA Gift Card Issue

[ Bewerkt ]
★★★ Novice

In English

 

Bought EA Saldo card for EA PLAY PRO But the Code is broken / Not visible how can i contact ea and Fix this cause i am confused / frustrated that this happend And the shop told me they Coundlt do anything about it and i have to reach out to Ea

 

In het Nederlands 

 

Heb Vanmiddag een Tegoed bon gekocht voor EA Om ea Play pro te halen Maar de code die op de kaart staat is kapot / Niet zichtbaar ik Ben hier boos en in de War van De winkel zij dat ik contact moest openemen met EA Maar ik weet niet hoe ik dit verder moet doen heb al wat gestuurd naar ea Maar weet niet wat ik verder moet doen 

Bericht 1 van 3 (452 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: EA Play Pro / EA Gift Card Issue

Champion

Hey @deathbringer402,

 

Vervelend dat jou dit overkomt!

Jammer genoeg kunnen we je hier op het spelersforum niet anders dan doorverwijzen naar de klantondersteuning. https://bit.ly/EA-Ondersteuning

De Nederlandstalige e-mail en chatsupport is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 10:00 u. tot 19:00 u. via deze link: https://help.ea.com/nl/contact-us
Houd voor de zekerheid al jouw gegevens bij de hand en zorg dat je ook snel toegang hebt tot je e-mail account.

 

Hopelijk kunnen ze je hier verder helpen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 3 (430 Weergaven)

Re: EA Play Pro / EA Gift Card Issue

★★★ Newbie

Hey Deathbringer,

 

Hebje ondertussen al een antwoord gevonden? Ik heb namelijk  hetzelfde probleem en heb geen idee hoe ik in contact ken komen met EA.

 

alvast bedankt!

Bericht 3 van 3 (361 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Problemen oplossen met EA Play

Krijg hulp met The Play List, je korting, DLC en nog veel meer.

Bekijk hier de antwoorden.

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help