Re: EA account opnieuw koppelen met een nieuw Steam account

door EA_QueenBee
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

EA account opnieuw koppelen met een nieuw Steam account

★★★ Newbie

Goedemiddag,

 

Ik wil graag m'n Steam account opnieuw connecten met m'n EA account.

Ik had m'n Steam account verwijderd, omdat ik de meeste games via m'n Nintendo Switch kan spelen.
Na driekwart jaar toch besloten om weer een Steam account aan te maken, omdat er via Steam toch ook spellen waren die er niet voor de Nintendo Switch zijn. Maar nu krijg ik m'n EA account niet meer gekoppeld aan m'n Steam account, waardoor ik sommige spellen via Steam niet kan spelen, omdat ik voor sommige spellen die connectie nodig heb.

 

Kunnen jullie me a.u.b helpen?

Mvg Eline

Noordhof

Bericht 1 van 4 (204 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: EA account opnieuw koppelen met een nieuw Steam account

Community Manager
Hoi @Anje-Helena,

Helaas kan een EA account ooit maar aan één van een bepaalde soort van account gekoppeld zijn. Dus omdat je een Steam account in het verleden hebt gekoppeld, al bestaat die Steam account niet meer, kan je geen andere Steam accounts meer koppelen.

Wat ik wel kan aanraden is om of je oude Steam account te herstellen (maar als je al games op je nieuwe hebt dan heb je daar weinig aan), of om een tweede EA account te maken en om je Steam daar te koppelen.

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 2 van 4 (201 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: EA account opnieuw koppelen met een nieuw Steam account

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Oke, maar wat heb ik aan een tweede EA account, als m'n EA spellen daar niet op staan?

Ik heb m'n spellen idd op m'n nieuwe Steam account staan.
En na een maand wordt je Steam account definitief verwijdert, dus die kan ik ook niet meer her-oproepen

Mvg Eline

Noordhof

Bericht 3 van 4 (199 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: EA account opnieuw koppelen met een nieuw Steam account

Community Manager
@Anje-Helena,

Tja, dan heb je inderdaad een account waar je games op Steam zitten, en een account waar alle andere games zijn. Maar helaas kan ik niks anders aanraden, want zoals ik al zei, een EA account kan ooit maar één van een soort account gekoppeld hebben. We hebben hier een artikel met wat meer informatie:

https://help.ea.com/nl/help/account/unlink-gaming-accounts-from-ea-account/

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 4 van 4 (187 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help