Apex mijn zoon eigen ps 5 bedient Apex op mijn ps5

door nwbbokos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Apex mijn zoon eigen ps 5 bedient Apex op mijn ps5

★ Novice

Vandaag wilden wij Apex spelen. Mijn zoon achter zijn ps5 en ik achter de mijne. Toen hij Apex heeft geïnstalleerd kreeg hij mijn username in beeld met mijn spullen.

Terwijl hij een eigen account heeft op ps5. Bij ea gekeken en bleek dat zijn username en mijn username op één account staat. Terwijl dit bij ps,4 ook al zo was maar nu geeft dit dus een probleem?

Ik heb een psn account met een andere email. Mijn zoon dus ook. Alleen bij ea beide usernames zelfde email. Hoe kan dit opgelost worden? Zodat hij of ik niet alles kwijt is?

We kunnen ook niet samen spelen omdat Apex dan zegt dat hij al is ingelogd

 

Of is dit een ps5 instelling 

Bericht 1 van 2 (172 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Apex mijn zoon eigen ps 5 bedient Apex op mijn ps5

Community Manager

Hoi @nwbbokos,

 

Als je meerdere van hetzelfde soort van platform account gekoppeld hebt, dan kan dat inderdaad allerlei problemen veroorzaken. Helaas is dat niet iets waarmee wij kunnen helpen op de forums, maar als je contact opneemt met onze live support team, dan kunnen zij je helpen om een van die accounts te ontkoppelen.

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (161 Weergaven)

Alle reacties

Re: Apex mijn zoon eigen ps 5 bedient Apex op mijn ps5

Community Manager

Hoi @nwbbokos,

 

Als je meerdere van hetzelfde soort van platform account gekoppeld hebt, dan kan dat inderdaad allerlei problemen veroorzaken. Helaas is dat niet iets waarmee wij kunnen helpen op de forums, maar als je contact opneemt met onze live support team, dan kunnen zij je helpen om een van die accounts te ontkoppelen.

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 2 van 2 (162 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help