Re: Sims mods verdwenen/verwijderd

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims mods verdwenen/verwijderd

★★★ Newbie

Ik had nieuwe mods gedownload en daar bleken een aantal tussen te zitten die gecrasht waren want ik kon mijn game niet meer opstarten, die heb ik verwijderd en sinds dat zijn en heel veel andere mods uit de game verwijderd. Die deden het gewoon en had ik vooral aan het begin gedownload en de wat nieuwere mods zijn er nog wel. Weet iemand hoe dit kan? Heel veel huizen waar ik veel tijd in heb gestopt zijn nu zo goed als leeg en het opnieuw downloaden is veel tijd en veel kan ik waarschijnlijk niet meer terug vinden en dat is erg jammer.

 

 

Bericht 1 van 2 (128 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims mods verdwenen/verwijderd

Champion

Hey @Pilarcarla

 

Als je gebruik maakt van aangepast materiaal 

Lees dan voor de zekerheid het artikel: 'Als je gebruik maakt van aangepast materiaal' Het gebruik van mods en cc is altijd voor eigen risico.

Je zou kunnen proberen om een opslagbestand te herstellen. In de link hieronder vind je meer informatie:

Opslagbestand herstellen - Answer HQ (ea.com)

Hopelijk kan je daarmee verder.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 2 (122 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help