Sims 4 wilt niet repareren op ea

door Larissa460
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims 4 wilt niet repareren op ea

★★★ Newbie

Hallo,

 

Ik probeerde mijn Sims op te starten en toen gaf hij een melding aan “corrupted files” ik probeer hem nu te repareren maar steeds als die klaar lijkt te zijn gaat die weer opnieuw is nu al de 3de keer, en als ik probeer te spelen zegt hij dat de systeem het niet kan vinden terwijl ik verder niks heb gedaan. Kan iemand mij helpen of uitleggen wat het is. Ik durf het niet te verwijderen vanwege ik net 5 dagen geleden packs heb gekocht en ben bang het kwijt te raken via de ea launcher.

 

groetjes Larissa.

Bericht 1 van 2 (132 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 wilt niet repareren op ea

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @Larissa460,

 

Vervelend dat je dit meemaakt!

Krijg je toevallig ook een foutcode te zien als je de melding krijgt dat er 'corrupted files' zijn gevonden? Zo op een afstandje kan ik niet echt beoordelen wat je zou kunnen doen om dit probleem te verhelpen.

Zou je willen controleren welke versie je hebt van de EA app? En dat ook kunnen doen voor De Sims 4. Als je op de drie streepjes links bovenin van de EA app klikt en daarna op About dan zie je in het midden van je scherm de app version. Die zou 13.227.0.5740 moeten zijn. 

De Sims 4 versie is na de Oefening baart bijna kunst - Update: 06/06/2024 - Answer HQ (ea.com)  PC: 1.107.151.1020 / Mac: 1.107.151.1230 of Console: 1.93

 

Kijk of je het probleem kunt oplossen door de Cache te legen

Cache wissen om het downloaden of uploaden van je game te herstellen (ea.com)

Als dat niet helpt probeer dan de EA app opnieuw te installeren of kijk of een van de andere oplossingen in de link werkt

Games die niet kunnen worden gedownload, geïnstalleerd of geladen in de EA app

 

Laat even weten of je hiermee verder kunt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 2 (119 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help