Re: Cheat code

door lisje21
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Cheat code

★★ Novice

Die heb ik allemaal al gebruikt heb bij video gezien uitgelegd gekregen had on gezet nog niks doet het 

Bericht 11 van 14 (184 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Cheat code

★★ Novice

Kan iemand me helpen kom gewoon niet voorhuid met de cheat code werk allemaal niet kan geen geld  krijgen 

Bericht 12 van 14 (165 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Cheat code

Champion

Hey @lisje21,

 

Ik vermoed dat je niet de juiste code hebt ingetypt. Je zult het heel precies moeten doen!

 

Druk dus tijdens het gamen op de L1-, L2-, R1- en R2-knoppen van je controller om het invoermenu voor cheats te starten. Typ de de woorden:  testingcheats true en druk op de knop gereed om het gebruik van cheats op je PS-console in te schakelen. Nu kun je weer op de bovenstaande L1-, L2-, R1- en R2-knoppen drukken om het cheats-menu te openen en de eerdere genoemde cheatcode in te voeren.

Als je dan money 1000000 intoetst en daarna gereed dan heeft jouw huishouden ineens één miljoen simoleons.

 

Als je verkeerde letters of cijfers intoetst of te veel / te weinig spaties dan werken de codes niet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 13 van 14 (148 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Cheat code

★★ Novice

Het is nu wel gelukt ik heb de the sims 4 er afgegegooit op playstation en er opnieuw op gezet alles volgens dingen gedaan had modherlode getypt x gedrukt toen werkte het wel 

Bericht 14 van 14 (144 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help