Re: Ik kan mijn spel niet meer openen

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Ik kan mijn spel niet meer openen

★★ Newbie

Heyy,

Ik probeerde na een lange tijd weer Plants vs. zombies te openen. Ik krijg alleen een melding dat ik de game niet kan activeren en dat ik een Product key moet invoeren. Alleen als ik daar op klik zegt de melding dat ik geen internet heb. Ik heb een Word bestand bijgevoegd met de meldingen die ik krijg 

Kan iemand mij hiermee helpen zodat ik mijn spel weer kan spelen?

Bericht 1 van 2 (241 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan mijn spel niet meer openen

Champion

Hey @KawaiiChicken666,

 

heb je gecontroleerd of je Plats vs Zombies ook hebt toegelaten tot de firewall van jouw pc (Windows Defender of andere antivirussoftware) 

Je kunt eventueel ook contact opnemen met de klantondersteuning:

Hier vind je alle opties: EA Help gebruiken

 

Klik op accountondersteuning voor hulp bij je accounts etc. 

EA Help: officiële ondersteuning

 

De Nederlandstalige en Engelstalige ondersteuning zijn op deze tijden te bereiken:
De Nederlandstalige e-mail en chatsupport is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 10:00 u. tot 19:00 u.

 

De Engelstalige e-mail en chatsupport is 24/7 beschikbaar. Je kunt ook via X contact opnemen EA Help (@EAHelp) / X (twitter.com)
Houd voor de zekerheid al jouw gegevens bij de hand, zorg dat ingelogd bent op deze AHQ pagina's en ook snel toegang hebt tot je e-mail account.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 2 (234 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Ervaar je problemen met andere spelers?

Rapporteer spelers wegens valsspelen, misbruik en intimidatie.

Speler rapporteren

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help