Re: hoe de sims 4 in het nederlands zetten

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: hoe de sims 4 in het nederlands zetten

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @lelawolf,

 

Is het desondanks wel al gelukt?

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 11 van 13 (238 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: hoe de sims 4 in het nederlands zetten

★★★ Newbie

Het lukt mij niet om de Sims 4 in het nederlands te zetten ik haat de EA app alles blijft altijd in het Engels . Ik kan enkel ENGELS downloaden en er staat geen enkele andere taal bij terwijl ik deze wel in meerdere talen beschikbaar heb (gekocht) .
ik heb alles geprobeerd , graag een beetje hulp a.u.b. want dit trekt op niks zo …. 

Graag Sims 4 terug in het Nederlands ik heb hier nog nooit problemen mee gehad enkel nu met die EA app. Origin was Pakken beter sorry . 

Bericht 12 van 13 (89 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: hoe de sims 4 in het nederlands zetten

Champion

Hey @deb6726095afa7c2,

 

Heb je gebruik gemaakt van de onderstaande handleiding? 

https://answers.ea.com/t5/Algemene-Discussies/GIDS-Spellen-installeren-in-het-Nederlands-via-de-EA-a...

Als je de stappen volgt zou het moeten lukken. 

Laat ajb even weten waar je tegen aan loopt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 13 van 13 (80 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help