hoe kan ik de taal van de sims 4 veranderen van engels naar nederlands

door 36w3k13aajet
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

hoe kan ik de taal van de sims 4 veranderen van engels naar nederlands

★★★ Newbie

de sims 4 staat net weer op de laptop maar het is Engels maar wil het in Nederlands

Bericht 2 van 13 (7.252 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: hoe de sims 4 in het nederlands zetten

Community Manager
Hoi @ar4565pvi1cb & @dodoleonilop,

We hebben hier een gids met stappen die je kan uitvoeren om de Sims 4 in het Nederlands te instaleren:

https://answers.ea.com/t5/Algemene-Discussies/GIDS-Spellen-installeren-in-het-Nederlands-via-de-EA-a...

Als jullie vragen hebben over de stappen (Of vragen in het algemeen), laat het me weten! Standard smile

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other

In thread bekijken

Bericht 6 van 13 (7.196 Weergaven)

Alle reacties

Re: hoe de sims 4 in het nederlands zetten

★★★ Newbie
@lvnmstrt bij mij is het ookStandard smile

Bericht 1 van 13 (7.980 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: hoe kan ik de taal van de sims 4 veranderen van engels naar nederlands

Community Manager

Hi @36w3k13aajet,

 

Thanks for creating this thread. I'm afraid the board you've shared this on is supported in English, so this won't get much response if it remains over there. Please ensure your posts and threads are shared in the language of the board you're posting on for again. This guide may help with that: Getting started on Answers HQ! ^^

 

I've moved this on over to the Dutch AHQ boards. 

 

Thanks,

 

EA_Lanna

Lanna.png____________________________________________________________


*Accept as Solution button- If a post answers your question please let us and other players know by hitting this button.
*Me Too button - 'Me Too' helps us track how many players are also experiencing that issue. Definitely make use of this button.
*XP button - Say Kudos and help players 'Level Up' by giving them XP for helpful posts.


Please only DM me if I've asked you to, or in the case of highly sensitive content. General questions/issues/topics are best shared on the forum where others can take part/benefit from the responses/solutions/workarounds

Bericht 3 van 13 (7.247 Weergaven)

Re: hoe kan ik de taal van de sims 4 veranderen van engels naar nederlands

Champion

Hey @36w3k13aajet,

 

Welkom op de Nederlandstalige pagina van het Answers HQ forum en welkom op een van de De Sims 4 pagina's

Er is door de Nederlands community manager een heel overzichtelijke handleiding/gids gemaakt.

Hierin kan je stapsgewijs zien hoe je de taal naar Nederlands kunt overzetten. 

https://answers.ea.com/t5/Algemene-Discussies/GIDS-Spellen-installeren-in-het-Nederlands-via-de-EA-a...

Als je nog vragen hebt kan je ze dus ook hier stellen.

 

 

 


Btw, Thanks @EA_Lanna!

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 13 (7.231 Weergaven)

Re: hoe de sims 4 in het nederlands zetten

★★★ Newbie

ik probeer het ook de heletijd maar niks werkt ik heb alles geprobeerd wat ik weet maar niks helpt

 

Bericht 5 van 13 (7.226 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: hoe de sims 4 in het nederlands zetten

Community Manager
Hoi @ar4565pvi1cb & @dodoleonilop,

We hebben hier een gids met stappen die je kan uitvoeren om de Sims 4 in het Nederlands te instaleren:

https://answers.ea.com/t5/Algemene-Discussies/GIDS-Spellen-installeren-in-het-Nederlands-via-de-EA-a...

Als jullie vragen hebben over de stappen (Of vragen in het algemeen), laat het me weten! Standard smile

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 6 van 13 (7.197 Weergaven)

Re: hoe de sims 4 in het nederlands zetten

Champion

Hey @ar4565pvi1cb en @dodoleonilop,

 

Op De Sims 4 forumpagina van AHQ is deze vraag al eerder beantwoord. Kijk daarom eens hier: Opgelost: Re: hoe kan ik de taal van de sims 4 veranderen van engels naar nederlands - Answer HQ (ea...

De community manager heeft een prima handleiding gemaakt. Die vind je hier: https://answers.ea.com/t5/Algemene-Discussies/GIDS-Spellen-installeren-in-het-Nederlands-via-de-EA-a...

 

Als je naar aanleiding hiervan nog vragen hebt stel ze hier of op het Sims 4 Forum

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 7 van 13 (7.195 Weergaven)

Re: hoe de sims 4 in het nederlands zetten

★★★ Newbie

Zoals velen heb ik deze optie niet. Al jullie links leiden naar hetzelfde, en deze werkt duidelijk bij velen niet... Graag een oplossing!

Bericht 8 van 13 (6.256 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: hoe de sims 4 in het nederlands zetten

Champion

Hey @Sajsstyle,

 

Kan je aangeven welke talen er voor jou beschikbaar zijn als je de opties langs scrolt?

Heb je Sims 4 versie misschien in een andere taal hebt gekocht of niet via Origin of EA. Er zijn goedkope versies in omloop maar die zijn dan alleen in het Engels en Japans bijvoorbeeld.

Laat ajb even weten waarom het voor jou niet werkt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 9 van 13 (6.248 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: hoe de sims 4 in het nederlands zetten

★★★ Newbie

wel iritant dat je het spel moet deinstaleren in plaats van dat je het in ea app of in game kunt veranderen

Bericht 10 van 13 (5.506 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help