Re: Xbox account

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Xbox account

★★★ Newbie

Beste EA, 

 

Ik ben al even bezig om via de EA help ticket systeem mijn probleem voor te leggen maar de status van het ticket blijft op waiting for player.

 

Het problem is dat ik mijn oude xbox apex account wil gaan gebruiken op de Pc. Ik kan inloggen op EA via het xbox tegel maar vervolgens zit daar een vaag Russische email adres aan gekoppeld waar ik geen toegang tot heb. Kan dit aangepast worden zodat ik mijn account kan.  Ik heb al een bestaande EA account en ik wil deze nu same voegen. 

Bericht 1 van 2 (159 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Xbox account

Champion

Hey @impetuferoci98,

 

Als de status van jouw ticket aangeeft dat er wordt gewacht op de speler (waiting for player) houdt dat in dat jij zelf zult moeten reageren op dat ticket. Mijn advies is dan ook om het contact vooral via de chat te laten verlopen. Dan kan je directer communiceren met de medewerkers.

 

Naar alle waarschijnlijkheid zal het niet mogelijk zijn om spellen van een console over te laten zetten naar pc omdat dit onvergelijkbare systemen zijn. Als je Apex zou willen spelen op de pc dan zal je daar toch een nieuwe versie voor moeten aanschaffen. 

 

Het is mij niet helemaal duidelijk wat je precies bedoelt met:


Ik kan inloggen op EA via het xbox tegel maar vervolgens zit daar een vaag Russische email adres aan gekoppeld waar ik geen toegang tot heb


Controleer ajb of je jouw internetverbinding en e-mail veilig kunt gebruiken.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 2 (155 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help