Re: Menu "slaat op hol"

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Menu "slaat op hol"

★★★ Newbie

Recent FIFA 20 voor PC gedownload en via de EA App geïnstalleerd (PC voldoet aan minimale vereisten). Ik maak gebruik van twee "oudere" Logitech gamecontrollers.
Op aanraden van een vriend heb ik de software van zowel de controllers, muis als beeldscherm bijgewerkt. En de virusscanner op ""game" stand gezet. 

Het probleem is dat het menu op hol slaat waardoor je het spel niet kunt bedienen noch kunt spelen. Ik bedoel dat de cursor voortdurend uit zichzelf alle opties van het menu langs gaat met een enorme snelheid. Wat is er aan de hand en hoe kan ik dit oplossen?

Bericht 1 van 2 (173 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Menu "slaat op hol"

Champion

Hey @marcdewinter1978,

 

Als je op je pc gebruik maakt van twee 'oudere' controllers zoals je dat zelf omschrijft zou het probleem dan misschien ook in of aan de controllers kunnen liggen? Of aan de pc zelf waar de combinatie van twee HID (aanwijssystemen zoals muizen, pads en controllers) een conflict kunnen veroorzaken. Heb je al geprobeerd om één van de controllers te verwijderen?

 

Ik herken het gedrag (het op hol slaan van menu opties etc.) vooral van de oudere versie van de Xbox (one/S/X) controllers waar wat vuil in zit. Maar er waren ook versies die elektronisch niet op orde waren. Heb je een mogelijkheid om dat op een console te testen? 

 

 Als je meer informatie geeft over de de afzonderlijke systemen dan kan ik het waarschijnlijk ook beter uitzoeken.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 2 (157 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help