Re: Melding: "Temporarily lost connection" blijft aanhouden

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Melding: "Temporarily lost connection" blijft aanhouden

[ Bewerkt ]
★ Novice

Beste,

Ik probeer al heel de avond deze melding ("Temporarily lost connection") weg te krijgen, maar het lukt maar niet. Heb al mijn netwerken gereset, 4 verschillende DNS servers geprobeerd, de app 6x opnieuw geinstaleerd, maar niks lijkt te werken. Graag zou ik hier graag een oplossing voor horen.

Bericht 1 van 8 (337 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Melding: "Temporarily lost connection" blijft aanhouden

Champion

Hey @RoyonX,

 

Kan je aangeven welk spel je speelt? 

Ik vermoed namelijk dat dit niet met de EA app te maken heeft maar meer met het spel en die servers.

Als ik meer weet kan ik jouw vraag overbrengen naar dat specifieke spel.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 8 (316 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Melding: "Temporarily lost connection" blijft aanhouden

★ Novice

Ik denk niet dat het aan een spel ligt, want krijg dit al als ik de app opstart, maar zowel the Sims 4 als fifa 2023 starten gewoon niet. En vooral bij die eerste vind ik dat nogal een probleem aangezien daar aardig wat geld in zit met bijna alle dlc...

Bericht 3 van 8 (310 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Melding: "Temporarily lost connection" blijft aanhouden

Champion

Hey @RoyonX 

 

Heb je pas een update voor Windows of je antivirussoftware opgehaald? 

Want in de handleidingen zou je ook moeten hebben kunnen lezen dat je de EA app toegang moet verlenen tot de firewall .

 

Lees voor de zekerheid nog even de informatie in de link hieronder na. Daarin staan veel suggesties om dit soort problemen op te lossen.

Problemen oplossen met je verbinding met EA-games

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 8 (300 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Melding: "Temporarily lost connection" blijft aanhouden

★ Novice

Ik heb alles al geprobeerd wat daar staat. Dus ben een beetje radeloos waar het aan kan liggen.

Bericht 5 van 8 (297 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Melding: "Temporarily lost connection" blijft aanhouden

Champion

@RoyonX 

 

Heb je ook de stekker al eens uit het contact van de modem/router gehaald?

Ik kan natuurlijk niet zien hoeveel apparaten er bij jou/jullie op die connectie zijn aangesloten maar soms ontstaat er een conflict tussen de master pc en de clients. Zeker als ze allebei gebruik willen maken van hetzelfde IP adres. Een harde reset (stekker uit de modem en pas na een minuut er weer in) kan dan de enige oplossing zijn.

Kijk ajb ook even of je de laatste versie van de EA app hebt en download dan desnoods via deze link een nieuwe versie:

Download the EA app – Powering next generation of PC gaming - Electronic Arts

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 8 (295 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Melding: "Temporarily lost connection" blijft aanhouden

★ Novice

Oh zie het probleem nu..... Had mijn Wifi en Ethernet allebei op een andere dns staan wat voor problemen zorgde.. maar opgelost

 

Bericht 7 van 8 (290 Weergaven)

Re: Melding: "Temporarily lost connection" blijft aanhouden

[ Bewerkt ]
Champion

@RoyonX 

 

Goed dat je dat toch nog even hebt gecontroleerd en hebt opgelost.

De aanhouder wint!!!

Veel plezier met spelen. Wink

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 8 van 8 (287 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help