Re: Geen toegang tot mijn email

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geen toegang tot mijn email

★★★ Newbie

ik ken mijn ea account inloggegevens wel, maar de verificatiemail waar een code naar wordt gestuurd niet meer. Ik wil deze ea account afkoppelen van mijn playstation account. Alleen lukt dat niet omdat ik de verificatiecode nodig heb. Hoe kan ik dit oplossen. Ik snap niet waarom ik niet simpel weg kan uitloggen van mijn ps acc en inloggen met een nieuwe. Nu zit ik dus in de problemen aangezien ik een grote bedrag op mijn ps acc heb voor fifapunten. Daarnaar heb k nst ea play aangeschaft en ik ook nog is ps plus alles speciaal voor ea fc 24! 

help me out wat kan ik doe??

 

Bericht 1 van 8 (504 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen toegang tot mijn email

Champion

Hey @Tehendesht,

 

Heb je voor het ontkoppelen van jouw accounts gebruik gemaakt van de informatie die je kunt vinden in deze link: https://help.ea.com/nl/help/account/link-your-console-accounts/? Jammer genoeg is die informatie op dit moment alleen beschikbaar in het Engels.

 

Als je problemen hebt met je account zal je contact op moeten nemen met de klantondersteuning:

Voor vragen over jouw account kan je op deze pagina zoeken naar hulp: https://help.ea.com/nl/help/faq/using-ea-help/

Voor hulp bij spellen kan je hier terecht: https://help.ea.com/nl/help-home/

 

De Nederlandstalige en Engelstalige ondersteuning zijn op deze manieren te bereiken:
De Nederlandstalige e-mail en chatsupport is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 10:00 u. tot 19:00 u. via deze link: https://help.ea.com/nl/contact-us
Houd voor de zekerheid al jouw gegevens bij de hand en zorg dat je ook snel toegang hebt tot je e-mail account.

Door de drukte op dit moment kan je langer moeten wachten maar, de chat is meestal de snelste oplossing.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 8 (489 Weergaven)

Re: Geen toegang tot mijn email

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Om mijn ea account te ontkoppelen dus te disconnecten van mijn ps, moet ik toegang hebben tot mijn ea mail en die heb ik niet. Het js belachelijk dat je je niet kunt afmelden van je psaccount via je playstation account. In contact komen met ea lukt ook niet wat ook belachelijk is. 

Enige wat ik wil, is dat ik switch van ea account op me playstation. Ik snap niet hoe dat zo moeilijk is om te kunnen doen. Ik heb heel me playstation gereset op het hoop dat die ea account ook weg gaat maar tevergeefs. 

ea chat support is niet te bereiken. Heel die ea help is zo onduidelijk.

Bericht 3 van 8 (484 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen toegang tot mijn email

★★★★★ Newbie

Dit is mijn nieuwe account. Ik wil het dus overzetten naar deze account. Aangezien ik die verificatie mail wachtwoord niet ken. Ea support chat werkt niet het blijft hangen op 28 min al een uur lang. Hoe kom ik in contact om het te corrigeren. Kunnen jullie contact met mij opzoeken. Ik heb eafc 24 gepreorderd om eerder te kunnen spelen en dan. Krijg ik dit gezeik. [edit: email address removed]

Bericht 4 van 8 (480 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen toegang tot mijn email

★★★★★ Newbie
@Trismagistos Ik heb contact gehad met playstation maar het moet via jullie. Willen jullie deze account koppelen aan mijn ea account tehendesht?

Het zo belachelijk moeilijk om jullie te contacteren niks werkt. Jij bent de enige die reageert. Help me aub. Ik kan je mijn tel/mail geven zolang het maar opgelost wordt. Ik moet van ps een hele nieuwe psaccount maken dat is de enige oplossing volgens hun.
Bericht 5 van 8 (478 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen toegang tot mijn email

Champion

@Tazemit, / @Tehendesht,

 

Jammer genoeg kan je alleen via de klantondersteuning zaken die te maken hebben met je account en betalingen en zo regelen. 

Helpers op dit forum kunnen alleen maar doorverwijzen.

 

Het is nu ook wel extra druk bij de chat omdat de nieuwe EA Sports FC24 net is uitgebracht en veel spelers vragen hebben.

Hopelijk lukt het straks beter. De Engelstalige chat is trouwens 24/7 beschikbaar.

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 8 (475 Weergaven)

Re: Geen toegang tot mijn email

★★★★★ Newbie
@Trismagistos thanks, hoe kom ik precies met hun in gesprek? Engels of Nederlands vind beide goed zolang het maar gefixt wordt. Alvast bedankt
Bericht 7 van 8 (472 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen toegang tot mijn email

Champion

Hey @Tazemit,

 

Hieronder vind je alle opties:

EA Help: officiële ondersteuning
Klik op accountondersteuning voor hulp bij je accounts etc. 

De Nederlandstalige en Engelstalige ondersteuning zijn op deze tijden te bereiken:
De Nederlandstalige e-mail en chatsupport is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 10:00 u. tot 19:00 u. 
De Engelstalige e-mail en chatsupport is 24/7 beschikbaar. Je kunt ook via X contact opnemen EA Help (@EAHelp) / X (twitter.com)
Houd voor de zekerheid al jouw gegevens bij de hand en zorg dat je ook snel toegang hebt tot je e-mail account.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 8 van 8 (464 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help