Re: Failed to lauch. An error on our end cause the launch to fail. Try again a l

door artvd
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Failed to lauch. An error on our end cause the launch to fail. Try again a littl

★★★ Newbie

Ik heb Red Alert gekocht en speel dit al lang op mijn PC. Het lukt met EA niet meer om RA te spelen op mijn laptop. Met Origin ging het nog wel.

 

De boodschap is Failed to lauch game. An error on our end cause the launch to fail. Try again a little later.

 

Ik heb het later en nog weer later geprobeerd, maar krijg steeds dezelfde boodschap.

 

EA Graag snel een oplossing

Bericht 1 van 3 (214 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Failed to lauch. An error on our end cause the launch to fail. Try again a l

Community Manager
Hoi @artvd,

Heb je dit probleem sinds je de EA app gebruikt? Wat heb je allemaal al geprobeerd om dit op te lossen? Dan raad ik niet iets aan wat je al hebt gedaan. Standard smile

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 2 van 3 (206 Weergaven)

Re: Failed to lauch. An error on our end cause the launch to fail. Try again a l

★★★ Newbie

Hoi 

Bedankt voor je reactie. Ik heb de laptop op nieuw opgestart. Ben uitgelogd en weer ingelogd. Een week of wat gewacht en daarna dit weer herhaald zonder succes. Meer wat ik kan doen zou ik niet weten. EA zegt ook zelf dat het probleem aan hun kant ligt. Ik speel RA ook op mijn PC en dat werkt zonder problemen.

Bericht 3 van 3 (193 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help