Re: Neef For Speed Hot Pursuit Limited Edition "activatie code is gebruikt&

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Need For Speed Hot Pursuit foutmelding "Your game failed to launch."

★ Novice

Ik heb onlangs de nieuwe EA Desktop App gedownload en geïnstalleerd. Helaas heb ik een probleem met het opstarten van Need For Speed Hot Pursuit die in mijn collectie zit. Het geeft een foutmelding. "Your game failed to launch. Double-check your connection, or try again later.". Ik heb op Google en Youtube meerdere oplossingen geprobeerd zoals uitzonderingen in mijn Firewall en Antivirus, Administrator rechten, mappen wijzigen enz. Ook heb ik Origin geprobeerd, maar NFS Hot Pursuit zit er niet bij. Helaas lukt het starten nog steeds niet en blijf ik maar dezelfde foutmelding krijgen. Heb voorlopig geen andere spel geprobeerd, dus weet ik niet of het aan deze spel ligt of niet. 

 

Alvast hartelijk dank.

Bericht 1 van 8 (992 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Neef For Speed Hot Pursuit Limited Edition "activatie code is gebruikt"

★ Novice

Ik heb de activatiecode van Need For Speed Hot Pursuit Limited Edition in Origin ingevoerd, maar ik krijg foutmelding dat de code is gebruikt, maar ik zie hem niet in Mijn Spel Bibliotheek. Deze activatiecode heb in ondenkt in de speleigenschappen in de EA Desktop App.

Enig hulp is wensbaar.

Bericht 2 van 8 (1.002 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Need For Speed Hot Pursuit foutmelding "Your game failed to launch.&quo

Community Manager
Hey @imtoasty,

Dat is vervelend inderdaad.

Weet je misschien nog zo hoe je het spel ooit hebt aangeschaft? Was dit via ons, Origin/EA app, of via Steam?
EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 3 van 8 (986 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Neef For Speed Hot Pursuit Limited Edition "activatie code is gebruikt&

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey @imtoasty,

Ik zie dat je twee topics hebt gestart. Deze en dit topic.

Wat is nu juist het probleem?

EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 4 van 8 (994 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Neef For Speed Hot Pursuit Limited Edition "activatie code is gebruikt&

[ Bewerkt ]
★ Novice

Hoi,

 

Beide eigenlijk. Need For Speed Hot Pursuit zit in mijn EA Desktop app bibliotheek maar niet in Origin. In EA Desktop app geeft het de foutmelding na het downloaden en opstarten. Ik heb de activatiecode ontdenkt via de EA Desktop app. Wanneer ik deze invoer in Origin komt het scherm met het spel voor NFS Hot Pursuit op beeld. Wanneer ik erop klik krijg ik de foutmelding "Spel is al geactiveerd". Weet niet of ik via andere account de activatiecode heb gebruikt. Is er een manier om hierachter te komen op welke account dit code is geactiveerd? 

Wat ik me ook afvraag is hoe het spel in mijn EA Desktop app is gekomen. Blijkbaar heb ik hem op één of andere gekocht. Maar dan zou het moeten werken. Begrijp ook niet waarom het een foutmelding "game failed to launch" krijg in de EA Desktop app. Het spel wordt goed geïnstalleerd. Het zou niet moeten installeren als ik het niet in mijn bezit heb.

Bericht 5 van 8 (976 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Neef For Speed Hot Pursuit Limited Edition "activatie code is gebruikt&

Community Manager
@imtoasty, ik heb de posts even samengevoegd voor het gemak.

Oké, dus met betrekking tot de "Spel is al geactiveerd" melding, dat betekent inderdaad dat het spel dan al op een account staat geregistreerd. Hoogstwaarschijnlijk is dat dit, waar je deze forum posts mee plaatst, EA account. Is dat dan het goede account? Ik zie namelijk wel dat het spel op dit EA account staat.

Heb je het spel al eens, via de EA app, opnieuw geïnstalleerd?
EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 6 van 8 (969 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Neef For Speed Hot Pursuit Limited Edition "activatie code is gebruikt&

★ Novice

Ja. Onlangs verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

Hetzelfde foutmelding. "Your game failed to launch. Double check your connection, or try again later."

Even nog een andere vraag. Is NFS Hot Pursuit Limited Edition hetzelfde als NFS Hot Pursuit Remastered Edition?


Bericht 7 van 8 (959 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Neef For Speed Hot Pursuit Limited Edition "activatie code is gebruikt&

Community Manager
Hey @imtoasty,

Ik zie dat je contact hebt gehad met de klantenservice; is het probleem inmiddels opgelost?
EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 8 van 8 (923 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Verbeter je verbinding met Need for Speed

Verlies de race niet door netwerk-lag.

Verbeter je verbinding

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help