Re: Account blijkt verdacht

door PlungedMass928
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Account blijkt verdacht

★ Apprentice

Speel Most wanted al jaren op een geleende console. Koop nu zelf zo'n ding en ook de extra's voor het spel. Echter nu is mijn account ineens verdacht!?

Ik kom auto's online tegen die spikestrips voor je op de weg gooien. Spelers die met politieauto's rond rijden. Die 1000 meter springen waar je niet meer dan een 300 meter zou kunnen! En dan ben ik nu ineens verdacht terwijl ik niets meer wil dan het spel volgens de regels spelen!?

Raar dat indien je de spullen koopt die het spel uitgebreider maken je dan word weggezet als verdachten.

Ik had beter geen geld kunnen uitgeven aan EA daar het toen nog leuk was.

Dus, wat wil men nu?

Bericht 1 van 6 (300 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Account blijkt verdacht

Community Manager
Hoi @PlungedMass928,

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt dat je account verdacht is. Heb je een bericht in het spel gekregen of zo? Kan je een schermopname delen van wat je precies bedoelt?

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 2 van 6 (296 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Account blijkt verdacht

★ Apprentice

Deel van het email bericht: 

WAT IS ER GEBEURD EN WAT MOET IK DOEN?
Nadat we mogelijk verdachte activiteiten waarnamen in je EA-account, ...

 

En dat, dat snap ik dus niet.

Bericht 3 van 6 (291 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Account blijkt verdacht

Community Manager
@PlungedMass928,

Het lijkt erop dat iemand anders misschien toegang had tot je EA account. Maar heb je voor jaren (tot nu) geen EA game gespeeld? Misschien denkt het systeem dat er iets verdachts aan de hand is nu er accountactiviteit is. Ben je verhuisd naar een ander land? Misschien herkent het je IP adres niet.

In ieder geval, het zou geen effect op je game moeten hebben. Je hebt verder nergens last van? Je kan gewoon aanmelden en zo?

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 4 van 6 (288 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Account blijkt verdacht

★ Apprentice

Kort verhaal lang. Ik heb ooit een playstation 2 gehad met de oude versie van Most wanted. Mijn partner had een Xbox 360. Heb toen een dvd gekocht met de nieuwere versie van Most wanted en kocht daar het vliegveld bij. Xbox gaf me de naam Plungedmass928 en ik heb dit nooit kunnen veranderen (of wist niet hoe dit te doen). Toen kreeg ik van iemand een playstation 3 en heb daar ook de dvd met Most wanted voor gekocht. Al die tijd (zeker een paar jaar aan een stuk) heb ik daar mee gespeeld zonder toevoegingen (dus geen airport of andere auto's). Ondertussen op de tweede markt een ander playstation gekocht omdat van de gekregen speler de dvd niet meer goed kon lezen en dat systeem vele male ging hangen waardoor ik alles overnieuw kon gaan doen in het spel. Een paar weken geleden heb ik alles er maar bij gekocht. Stom want juist dat zorgt nu voor de meest rare problemen. Auto's die in het verleden 100 meter konden springen springen nu met alles op air en jump meuk niet verder komen dan 60 meter! Banden die een hele race lang plat blijven ondanks de instellingen. En dan kom je steeds meer spelers tegen die beginnen met een lading punten. Met politieauto's door de races rijden en spikestrips op de weg gooien. En dan zou nu mijn systeem gaan denken ...
Vreemd en dan heb ik juist nu een playstation 4 gekregen die ik dus niet meer durf aan te zetten omdat ik blijkbaar iets niet goed doe!?

Ik snap het niet.

Bericht 5 van 6 (285 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Account blijkt verdacht

★ Apprentice

PS. Heb zojuist het spel nog even geprobeerd. Kan gewoon inloggen. Kom online in een sessie terecht. iemand tikt de auto aan en ik kan de hele rit met platte banden gaan rijden!? En ben weer uitgelogd.

Bericht 6 van 6 (284 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Verbeter je verbinding met Need for Speed

Verlies de race niet door netwerk-lag.

Verbeter je verbinding

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help