Re: Geen toegang meer tot ME legendary edition

door 6466ace226d26970
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geen toegang meer tot ME legendary edition

★★★ Newbie

Ik wilde ME opstarten en ik kreeg een foutmelding. This title may have been downloaded to your device by another user who owns this game. Log on to a different account or restart the app to try again. Daarbij gaf EA aan dat er spellen verwijderd waren uit mijn bibliotheek, de reden daarvoor was onbekend volgens de melding. 

 

Ik heb ME legendary edition via Steam gekocht en was het al een paar weken aan het spelen. Toen ik hem net wilde opstarten, lukte dat ineens niet meer. Wat kan ik doen om verder te kunnen met mijn spel? 

Bericht 1 van 4 (67 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen toegang meer tot ME legendary edition

Community Manager
Hoi @6466ace226d26970,

Er blijkt inderdaad een probleem te zijn war sommige games van Steam/de Epic Games Store verdwenen zijn van accounts. We zijn op de hoogte en we zijn aan het onderzoeken. Als we nieuws hebben, dan deel ik het met je. Hopelijk kunnen ze snel uitvinden wat het probleem is en hoe we het kunnen oplossen.

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 2 van 4 (62 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen toegang meer tot ME legendary edition

Community Manager
@6466ace226d26970,

Klein vraagje; wat zei je foutmelding precies, als je dat nog weet?

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 3 van 4 (60 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen toegang meer tot ME legendary edition

★★★ Newbie

Ik logde in naar het startscherm van ME Legendary edition, toen kwam de melding dat er geen contact gemaakt kon worden het het account. Ik heb toen ME afgesloten en opnieuw opgestart, toen kwam de volgende melding:  This title may have been downloaded to your device by another user who owns this game. Log on to a different account or restart the app to try again. Toen keek ik in mijn library en zag ik een melding dat er spellen verwijderd waren. Daar kon ik op klikken en toen kwam er een melding dat ME door onbekende redenen is verwijderd. 

 

Inmiddels werkt het spel weer, geen idee waarom precies. Ik heb het weer opnieuw opgestart en dit keer kwam ik bij het beginscherm en kon ik mijn spel laden. 

Bericht 4 van 4 (56 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help