Dot.: Gra się nie włącza

autor: EA_Kuba
Odpowiedz

Pierwszy Wpis

Zaakceptowane rozwiązanie

Gra się nie włącza

★★ Novice

Gdy straciłem progres w grze battlefront II pomyślałem, że naprawi to odinstalowanie i ponowne zainstalowanie gry, jednak po ponownym zainstalowaniu gdy włączam grę, aplikacja EA chowa się na parę sekund i pojawia s powrotem. Rozmawiałem z pomocą na stronie EA i powiedziano mi, że jest to powiązane z awarią dotyczącą straconego progresu. Dziś na twiterze (X) napisali, że usterka została naprawiona, a mimo to gra mi się dalej nie włącza, a na stronie pomocy nie ma opcji rozmowy z konsultantem więc nie wiem co zrobić. Próbowałem naprawiać grę, odinstalować i zainstalować aplikację EA, wyczyścić pamięć podręczną, nic nie działa. Nie wydaje mi się, że to wina komputera ponieważ gram w tę grę na nim od 3 lat i nigdy nic takiego się nie działo. Dodatkowo bardziej wymagająca gra Jedi: Ocalały działa bez szwanków.

Wiadomość 1 z 6 (371 wyświetleń)
Odpowiedz
0 Kudo

Zaakceptowane rozwiazanie

Dot.: Gra się nie włącza

Community Manager
@rzultypjes Dzięki za odpowiedź!

Sprawdź proszę dla testu czy problem będzie pojawiał się również na nowo utworzonym koncie administratora:

https://support.microsoft.com/pl-pl/windows/tworzenie-konta-u%C5%BCytkownika-lokalnego-lub-konta-adm...
Untitled.pngKuba.png

Zobacz w watku

Wiadomość 4 z 6 (315 wyświetleń)

Wszystkie odpowiedzi

Dot.: Gra się nie włącza

Community Manager

Hej @rzultypjes 

 

Sprawdź proszę czy problem będzie pojawiał się kiedy uruchomisz grę jako administrator. 

 

Po ponownej instalacji warto również upewnić się, że gra nie jest blokowana przez program antywirusowy oraz zaporę sieciową. 

 

Dodawanie wyjątku w usłudze Zabezpieczenia Windows - Pomoc techniczna firmy Microsoft

Dodawanie wyjątków i aktualizacja programów antywirusowych. - Answer HQ

Untitled.pngKuba.png
Wiadomość 2 z 6 (356 wyświetleń)

Dot.: Gra się nie włącza

★★ Novice