Re: Keuken Kampioen Divisie Fifa 24

door nerowolfje
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Keuken Kampioen Divisie Fifa 24

★★★ Newbie

Hoi ea Queenbee ik was carrière modes aan het spelen en ik speelde een belangrijke wedstrijd tegen royale antwerp fc en opeens zij de cometator van ea fc zo van ja de Limburgse derby tussen mvv Maastricht en Fortuna Sittard is altijd spannend terwijl mvv Maastricht in de keuken kampioen divisie speelt en als mvv Maastricht fan vraag ik me dus af of dat een teken is dat de keuken kampioen divisie in een latere update als nog in ea fc komt als dat zo is zou dat geweldig zijn.

 

Bericht 11 van 14 (387 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Keuken Kampioen Divisie Fifa 24

★★ Novice

Dat zou tijd worden. Nederland heeft nou de 6e sterkste league in de wereld, omdat we Portugal voorbij zijn.

Plus degraderen is niet eens mogelijk, wat de spanning onderin stuk maakt. 

Bericht 12 van 14 (250 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Keuken Kampioen Divisie Fifa 24

★★★ Newbie
@EA_QueenBee Dit zou ik ook graag willen, ook al ben ik geen supporter van een kkd team het is altijd beter voor de FC franchise om nog een stap lager in de serie erbij te hebben om nogmeer compleetheid van het spel toe te voegen.
Bericht 13 van 14 (248 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Keuken Kampioen Divisie Fifa 24

★★★ Newbie

Is nu niet meer nodig volgend jaar kan je nu sws met groningen spelen 😂

Bericht 14 van 14 (151 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help