fifa 22 niet opstarten

door SUPER-REFO-NL
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

fifa 22 niet opstarten

★★ Novice

ik zie dat er een fout is met het verwerken van het geld van ea play en kan fifa 22 niet starten waar door ik de 10 uur nu niet kan spelen

Bericht 1 van 25 (2.399 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: fifa 22 niet opstarten

Community Manager
@SUPER-REFO-NL dus nu werkt alles wel 100%? Standard smile

EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.

In thread bekijken

Bericht 13 van 25 (3.404 Weergaven)

Alle reacties

Re: fifa 22 niet opstarten

★★★★★ Expert
De onderwerpen die te maken hebben met EA Play voor PC zullen beter hier thuishoren: https://answers.ea.com/t5/EA-Play-PC/bd-p/ea-play-pc-nl


Zie de foutmelding voor meer informatie, @SUPER-REFO-NL. Controleer de gegevens nog eens goed en probeer het (later) nog eens.
Een kleine fout in jouw gegevens kan al genoeg zijn.
Mocht deze betalingsmethode niet werken, dan een andere betalingsmethode proberen. Anders, contact opnemen met de ondersteuning van jouw betalingsmethode.


Groetjes.
Bericht 2 van 25 (2.390 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: fifa 22 niet opstarten

[ Bewerkt ]
★★ Novice

De betaling is gedaan maar hij geeft aan dat die niet verwerkt kan worden maar heb game wel maar mijn 10 uur ea play op fifa niet wandt kan hem niet opstarten. De korting is wel door gekomen.

 
Bericht 3 van 25 (2.386 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: fifa 22 niet opstarten

Community Manager
Hey @SUPER-REFO-NL,

Bedankt voor je bezoekje aan het forum!

Wat vervelend om te horen dat je tegen problemen aanloopt bij het afrekenen van EA Play.

Om welke EA Play gaat dit precies als ik vragen mag? Is dit EA Play voor PC, EA Play Pro voor PC, of EA Play voor de Xbox of PlayStation?
EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 4 van 25 (2.378 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: fifa 22 niet opstarten

★★ Novice

Het gaat om de ea play voor pc de goedkoopste @EA_Leeuw 

Bericht 5 van 25 (2.371 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: fifa 22 niet opstarten

★★ Novice

Hier is de melding @EA_Leeuw 

Bericht 6 van 25 (2.362 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: fifa 22 niet opstarten

★★★★★ Expert
Heb je de eerdere aankoop van EA Play voor PC gedaan via Origin of Steam, @SUPER-REFO-NL?
Verwerken van een betaling via Origin kan tot wel 36 uren duren. Voor andere wegen zal dit verschillen, ook vanwege de drukte van online aankopen als de gebruikte betalingsmethode.
Controleer je gegevens eens goed, want een kleine fout kan al genoeg zijn. Hierna opnieuw of later nog eens proberen.
Ben je ook aangemeld met de juiste account(s)?
Probeer je te verlengen via een mobiel apparaat, probeer het dan via een PC, met bekabelde internetverbinding en bijgewerkte webbrowser.
Andere betalingsmethode gebruiken, als de huidige niet lijkt te werken.
Wanneer je een kinderaccount hebt, dan kan heb je geen toegang tot de online functies.

Groetjes.
Bericht 7 van 25 (2.349 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: fifa 22 niet opstarten

Community Manager
@SUPER-REFO-NL dankjewel voor je screenshot!

Dat ziet er inderdaad erg apart uit.

Zou ik misschien mogen vragen welke applicatie je probeert te gebruiken om FIFA 22 te spelen? Is dit Origin of de EA app (EA Desktop zoals het in het verleden heette).
EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 8 van 25 (2.344 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: fifa 22 niet opstarten

★★ Novice

Ik heb nog nooit eerder ea play gebruikt maar fifa 22 is wel door gekomen en de korting ook @RealSimmor0 

Bericht 9 van 25 (2.337 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: fifa 22 niet opstarten

★★ Novice

Dat mag je zeker vragen ik heb fifa via de ea desktop gedownload en probeer van origin en ea desktop het te spelen  maar werkt bijde niet daarom deze vraag @EA_Leeuw 

Bericht 10 van 25 (2.335 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Problemen oplossen met EA Play

Krijg hulp met The Play List, je korting, DLC en nog veel meer.

Bekijk hier de antwoorden.

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help