Re: ea play account verlopen melding verdwijnt niet na kopen game

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

ea play account verlopen melding verdwijnt niet na kopen game

★★★ Newbie

Hi!

 

Ik heb voorheen altijd een EA play lidmaatschap gehad maar in december, na aflopen ea account, de game sims 4 daadwerkelijk aangeschaft.

Nu wilde ik gaan spelen, maar blijf ik de melding "Je EA-play lidmaatschap is verlopen' krijgen en kan ik de game dus niet meer spelen.

Zelfs na opnieuw kopen blijft deze melding er staat. In mijn bestelgeschiedenis staat ook daadwerkelijk dat ik het spel 2x gekocht heb.

Hoe kan ik dit oplossen?

 

 

 

Bericht 1 van 4 (1.658 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: ea play account verlopen melding verdwijnt niet na kopen game

★★★★★ Expert
Er bestaat een eigen forumtak voor de betaalde abonnementsdienst EA Play voor PC: https://answers.ea.com/t5/EA-Play-PC/bd-p/ea-play-pc-nl


Normaal is het niet mogelijk om hetzelfde product nogmaals te kopen.

Zorg dat je ongehinderd bent verbonden met het internet en aangemeld met de juiste Origin / EA account, @snoekgies.
Je hebt De Sims 4 gekocht nadat het abonnement van EA Play is afgelopen. Heb je dan eerst een reservekopie gemaakt van de opgeslagen spelvoortgang?
Ontdoe De Sims 4 van alle aangepaste inhoud, de cache van de Origin cliënt leegmaken en De Sims 4 via de Origin cliënt repareren.

Blijft het probleem terugkeren, dan zal je contact opnemen met de helpdesk, dit is ook voor de dubbel koop.


Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 3 van 4 (1.646 Weergaven)

Alle reacties

Re: ea play account verlopen melding verdwijnt niet na kopen game

Champion

Hey @snoekgies 

 

Heb je de Origin App gedownload toen je De Sims aankocht? 

 

Misschien dat je als je de Origin App download en installeert en daarna in de Game bibliotheek De Sims 4 download zou je het spel gewoon moeten kunnen starten vanuit Origin.

 

Als je kunt aantonen dat je De Sims 4 twee keer hebt aangeschaft dan is het verstandig om contact op te nemen met de klantondersteuning: 

https://help.ea.com/nl/contact-us/new/

 

Laat even weten of je hier wat aan hebt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 4 (1.650 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ea play account verlopen melding verdwijnt niet na kopen game

★★★★★ Expert
Er bestaat een eigen forumtak voor de betaalde abonnementsdienst EA Play voor PC: https://answers.ea.com/t5/EA-Play-PC/bd-p/ea-play-pc-nl


Normaal is het niet mogelijk om hetzelfde product nogmaals te kopen.

Zorg dat je ongehinderd bent verbonden met het internet en aangemeld met de juiste Origin / EA account, @snoekgies.
Je hebt De Sims 4 gekocht nadat het abonnement van EA Play is afgelopen. Heb je dan eerst een reservekopie gemaakt van de opgeslagen spelvoortgang?
Ontdoe De Sims 4 van alle aangepaste inhoud, de cache van de Origin cliënt leegmaken en De Sims 4 via de Origin cliënt repareren.

Blijft het probleem terugkeren, dan zal je contact opnemen met de helpdesk, dit is ook voor de dubbel koop.


Groetjes.
Bericht 3 van 4 (1.647 Weergaven)

Re: ea play account verlopen melding verdwijnt niet na kopen game

Community Manager
Hey hoi @snoekgies,

Welkom!

Ja dit probleem ken ik wel inderdaad.

Even een vraagje; via welk programma speelde je De Sims via je EA Play abonnement? Was dit via Origin of the EA Desktop app?
EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 4 van 4 (1.624 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Problemen oplossen met EA Play

Krijg hulp met The Play List, je korting, DLC en nog veel meer.

Bekijk hier de antwoorden.

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help