Re: Opzeggen abonnement lukt niet

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Opzeggen abonnement lukt niet

★★★ Newbie

Hallo,

 

Ik probeer al sinds 28 maart mijn lidmaatschap op te zeggen, maar elke keer als ik dat doe loopt de Origin inlog vast en krijg ik een redirect naar EA, waar ik vervolgens de melding krijg: Sign in is currently unavailable. Please try again later. In mijn account, als ik daar eindelijk ben, en ik druk op cancel this membership krijg ik een redirect naar origins inlog pagina waar ik dezelfde melding krijg: Sign in is currently unavailable. Please try again later. Ik kan verder prima inloggen, zoals je merkt met het aanmaken van een forum bericht. Als ik op een andere manier op Origin inlog via het web, ervaar ik ook geen enkel probleem, alleen als ik mijn lidmaatschap wil opzeggen, kan het ineens niet meer. Ik heb tig keer geprobeerd een ticket aan te maken, maar nooit een ticket nummer kunnen krijgen, omdat ik weer zo'n redirect krijg. Op help.EA.com zie ik ook geen ticketnummers onder my cases. Als ik nu weer opnieuw een ticket probeer aan te maken kom ik elke keer opnieuw in dat begin scherm, waar ik moet aangeven wat het probleem is. Van daar word ik weer verder geleidt naar Answers HQ, waar ik vervolgens weer terug gestuurd wordt naar dat beginscherm en nergens een mogelijkheid vind om het abonnement op te zeggen. Dit is gewoon diefstal als je je klanten niet de mogelijkheid geeft om een lidmaatschap op te zeggen.. Ik heb het op 4 verschillende apparaten geprobeerd, in 3 verschillende browsers, om op te zeggen, dus het is geen cookie kwestie of iets dergelijks. Ik heb de aangekondigde incasso geblokkerd en zal dit blijven doen tot iemand van EA/Origin mij eens een keer gaat helpen met oplossen van dit probleem.. Best een schande dat zo'n groot bedrijf probeert weg te komen met zulke acties als beschreven hierboven.. 

 

Wie kan mij helpen met iemand van EA of Origin in contact te komen om dit te fiksen?

Bericht 1 van 5 (2.252 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Opzeggen abonnement lukt niet

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

Hey @InnerSilenc3,

Sorry om te horen dat je zoveel moeite hebt met het annuleren van de subscriptie. Dit is uiteraard niet de bedoeling! Kun je zien voor mij op jouw Origin profiel of het inderdaad nog op automatisch vernieuwen staat en niet dat hij toevallig afloopt op 28 April? Soms geeft hij een foutmelding bij het annuleren maar gaat het alsnog wel door voor de volgende duratie.

Mocht dit nog niet goed staan probeer dan de volgende manieren om in contact met ons te komen. Beiden zijn helaas wel in het Engels omdat de Nederlandse lijn op het moment niet actief is (onze excuses hiervoor).

1. Chat

- Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
- Selecteer chat
- Mocht chat geen optie zijn probeer dan een ander email of eentje die niet bestaat en geef de juiste wanneer je eenmaal op de chat zit

2. Social media (Twitter/Facebook).

- Zoek op Twitter/Facebook naar EAHelp
- Controleer of ze een blauw vinkje hebben zodat je weet dat het de juiste is
- Stuur ze een privé berichtje met jouw probleem en ze zullen samen met jou het account laden

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 2 van 5 (2.232 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Opzeggen abonnement lukt niet

★★★★★ Expert
Daarvoor zal je zelf toch een aantal stappen gaan doen, @InnerSilenc3. Heb je het aangeschaft bij Origin of Steam?

Gebruik een bijgewerkte webbrowser op een computer en een bekabelde internetverbinding.
Overige en onnodige software volledig afsluiten, mogelijk verhinderen die deze de goede werking.
Cookies en cache van de webbrowser wissen.
Via de veilige modus, een nieuw gemaakt profiel of prive tabblad het eens proberen.
Een schone start van Windows doen: https://support.microsoft.com/nl-nl/kb/929135
Met een andere webbrowser proberen.

Het opzeggen van het abonnement van EA Play voor PC: https://help.ea.com/nl-nl/help/ea-play/manage-your-ea-play-membership/#cancellation

Contact opnemen met de helpdesk, via de Engelstalige chat: https://help.ea.com/en/contact-us/
Zorg dat jouw regio is ingesteld op "United States", alle gegevens invullen en start de chat in het Engels.
Geopend van maandag tot zaterdag, van 8 tot 23 uur UTC.

Als je dit had aangeschaft via Steam, dan zal je contact opnemen met hun ondersteuning hiervoor.

Groetjes.
Bericht 3 van 5 (2.228 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Opzeggen abonnement lukt niet

★★★ Newbie

hi Neal,

 

in mijn account staat ie op automatisch verlengen. Ik had ook al een bericht van mijn  bank gekregen voor een nieuwe aangekondigde incasso hiervoor, die ik dus geblokkeerd heb. Engels is trouwens geen probleem.Ik zal zo de chat opstarten om alles te fiksen. 

 

Thanks! 

Bericht 4 van 5 (2.215 Weergaven)

Re: Opzeggen abonnement lukt niet

Community Manager (retired)
Hey @InnerSilenc3,

Alvast een prettig weekend en hopelijk is dit spoedig opgelost!

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 5 van 5 (2.211 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Problemen oplossen met EA Play

Krijg hulp met The Play List, je korting, DLC en nog veel meer.

Bekijk hier de antwoorden.

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help