Ea play

door jaytjuhh2008
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Ea play

★★★ Newbie

Ik heb Da play gekocht maar perongeluk op annuleren geklikt. Ik heb nu geen Wa play maar er is wel geld afgeschreven, hoe kan je dit oplossen?

Bericht 1 van 3 (689 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Ea play

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @jaytjuhh2008,

 

In jouw situatie kan je het beste even contact opnemen met de klantondersteuning van EA. Hier lees je alle ondersteuningsmogelijkheden: 

https://bit.ly/EA-Ondersteuning

Als je contact opneemt via de chat houd dan voor het gemak al jouw gegevens bij de hand.

 

Veel succes.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 3 van 3 (675 Weergaven)

Alle reacties

Re: Ea play

★★★ Newbie
@jaytjuhh2008 Ea play*
Bericht 2 van 3 (688 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ea play

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @jaytjuhh2008,

 

In jouw situatie kan je het beste even contact opnemen met de klantondersteuning van EA. Hier lees je alle ondersteuningsmogelijkheden: 

https://bit.ly/EA-Ondersteuning

Als je contact opneemt via de chat houd dan voor het gemak al jouw gegevens bij de hand.

 

Veel succes.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 3 (676 Weergaven)

ea-promo

Problemen oplossen met EA Play

Krijg hulp met The Play List, je korting, DLC en nog veel meer.

Bekijk hier de antwoorden.

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help