Re: oud hotmail veranderen naar gmail

door dencasier526
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

oud hotmail veranderen naar gmail

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Hallo,

 

Ik wil de ea companion app gebruiken voor mijn ultimate team op PS5 FC 24. Nu merk ik dat mijn EA-Account verbonden is met een oud hotmail adres van ik waar ik het wachtwoord niet meer van weet. Ik zou dit graag veranderen naar mijn huidig gmail adres. Ik heb nog toegang tot mijn EA-Account via men PSN-Account maar als ik daar op email wijzig klik word er een code verstuurd naar mijn hotmail dat ik niet meer op kan inloggen. Iemand een idee hoe ik het toch kan veranderen? Heb namelijk al ultimate gespeeld op PS5 FC 24 en heb ook andere EA games waar ik het email van wil veranderen. 

 

Bericht 1 van 5 (127 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: oud hotmail veranderen naar gmail

Community Manager

Hoi @dencasier,

 

Als je hulp nodig hebt met het updaten van je emailadres, dan raad ik je aan om contact op te nemen met ons live support team. Zij kunnen je helpen om je accountgegevens te wijzigen. Let alleen op dat ze je eerst als accounteigenaar moeten verifiëren, en als je geen toegang hebt tot het emailadres dan moeten ze je voor wat accountinformatie vragen, dus houd dat bij de hand.

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 2 van 5 (112 Weergaven)

Re: oud hotmail veranderen naar gmail

★★★★★ Newbie

kun je me een directere link geven? ik word de hele tijd in cirkeltjes doorgestuurd. ik kan mijn ea portaal betreden via mijn psn account maar kan niks veranderen van email adres en/of wachtwoord oldat er een code naar het email adres word gezonden waar ik geen toegang meer tot heb. ik vind het wel raar dat ik dan wel kan inloggen op het portaal met mijn psn (die met een ander email adres is) maar ik kan niks veranderen oldat ik niet kan bewijzen dat ik het ben. 

Bericht 3 van 5 (102 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: oud hotmail veranderen naar gmail

Community Manager
@dencasier526,

Ik kan helaas geen directe link delen, maar als je "EA account" onder "Game-ondersteuning" kiest, dan zijn er een hoop opties om een email te sturen of een chat te beginnen (wat misschien ook makkelijker is).

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 4 van 5 (94 Weergaven)

Re: oud hotmail veranderen naar gmail

★★★★★ Newbie

ik heb de cirkel kunnen doorbreken en heb al in contact gestaan via chat met een medewerker. ik moet enkel nog het ip adres doorgeven waarvan ik speel en hopelijk is dat samen met men andere antwoorden genoeg info om terug toegang te krijgen. hartelijk dank om de tijd te nemen om te antwoorden! 

Bericht 5 van 5 (85 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help