email adres klopt niet en ben onterecht verbannen

door maassluisje010
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

email adres klopt niet en ben onterecht verbannen

★★★ Newbie

ik ben verbannen op ps4 bij battlefield games kom niet online meer , log ik hier in met de icon van playstation . staat er een hele andere email adres  ..

wat niet van mij is .. kan die email adres niet eens veranderen , er is ingelogt in engeland en vietnam zag ik staan ..

wil die ban eraf hebben heb hier niks mee te maken ben gehackt geweest , ze hebben toe fifa2023 gekocht en laten betalen via me paypal account  gelukig terug gedraait

omdat ik het niet was .. en nu ben ik gehackt hierzo en een ban gekregen .. heb nu al 3 x verzoek ingediend

Bericht 1 van 2 (160 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: email adres klopt niet en ben onterecht verbannen

Community Manager

Hoi @maassluisje010,

 

Helaas kunnen we niet helpen met bans hier op de forums. Ik zie dat je al meerdere keren een verzoek hebt ingediend, maar was dat met onze klantendienst of onze dienstvoorwaarden team? Ik zal voor de zekerheid een link delen waar je contact direct met onze dienstvoorwaarden team op kan nemen, want zij kunnen dit voor je onderzoeken.

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (151 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Alle reacties

Re: email adres klopt niet en ben onterecht verbannen

Community Manager

Hoi @maassluisje010,

 

Helaas kunnen we niet helpen met bans hier op de forums. Ik zie dat je al meerdere keren een verzoek hebt ingediend, maar was dat met onze klantendienst of onze dienstvoorwaarden team? Ik zal voor de zekerheid een link delen waar je contact direct met onze dienstvoorwaarden team op kan nemen, want zij kunnen dit voor je onderzoeken.

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 2 van 2 (152 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help