Geen email bij wachtwoord wijzigen

door YourBaddestIdea1
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geen email bij wachtwoord wijzigen

★★★ Newbie

Hey,

 

Ik start dit topic even om mijn vader uit de brand te kunnen helpen. Hij wilt inloggen op zijn EA account, maar is zijn wachtwoord vergeten. Nu heeft hij dus een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar de email om deze te kunnen instellen komt niet binnen. Hij weet zeker dat hij het goede email-adres gebruikt heeft. 

 

Heeft iemand hier ervaring mee/dit ook meegemaakt? En hoe los je dit dan op?

Bericht 1 van 2 (139 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen email bij wachtwoord wijzigen

Champion

Hey @YourBaddestIdea1,

 

Het enige dat ik je kan aanraden in dit geval is dat jouw vader contact opneemt met de chat van de Nederlandstalige klantondersteuning van EA.

Hier vind je alle opties: EA Help gebruiken

 

Klik op accountondersteuning voor hulp bij je accounts etc. 

EA Help: officiële ondersteuning

 

De Nederlandstalige en Engelstalige ondersteuning zijn op deze tijden te bereiken:
De Nederlandstalige e-mail en chatsupport is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 10:00 u. tot 19:00 u.

 

De Engelstalige e-mail en chatsupport is 24/7 beschikbaar. Je kunt ook via X contact opnemen EA Help (@EAHelp) / X (twitter.com)
Houd voor de zekerheid al jouw gegevens bij de hand, zorg dat ingelogd bent op deze AHQ pagina's en ook snel toegang hebt tot je e-mail account.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 2 (128 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help