Re: Geen toegang tot mijn email (wil het bijwerken) en er is geen chat optie.

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geen toegang tot mijn email (wil het bijwerken) en er is geen chat optie.

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Beste EA,

 

Op de PS kan ik mijn spellen niet spelen, omdat ik een verificatiecode nodig heb, echter is mijn gekoppelde EA account op mijn PS een oud email wat niet meer bestaat (dus het is ook niet mogelijk om de mail te herstellen). Ik wil graag mijn email adres bijwerken OF tenminste de koppeling met mijn PSN losmaken. Ik kan geen contact met jullie opnemen. Er is geen vaste lijn meer en de chat functie werkt alleen in de nacht, waarop ik allerlei vragen moet beantwoorden en het "bijna" goed heb. Vervolgens zeggen ze niet welke vraag ik fout heb, dus weet ook niet waar ik moet zoeken. Ik vind het abnormaal dat er geen klantenservice is en er geen simpele optie bestaat om dit aan te passen.

 

Dit EA account heb ik nieuw aangemaakt (dit is ook de juiste mail).

 

Graag zou ik hulp of contact willen met iemand.

 

Mvg,

Baker

Bericht 1 van 2 (112 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen toegang tot mijn email (wil het bijwerken) en er is geen chat optie.

Champion

Hey @jkrbaker,

 

Ik heb jouw bericht even verplaatst naar de algemene vragen. 

 

Hier vind je alle opties: EA Help gebruiken

 

Klik nadat je op de link ⬇️ hieronder hebt geklikt op account beheren voor hulp bij je accounts etc. 

EA Help: officiële ondersteuning

 

De Nederlandstalige is op deze tijden te bereiken: van maandag tot en met vrijdag van 10:00 u. tot 19:00 u.

De Engelstalige e-mail en chatsupport is 24/7 beschikbaar.

 

Je kunt ook via X contact opnemen EA Help (@EAHelp) / X (twitter.com)
Houd voor de zekerheid al jouw gegevens bij de hand, zorg dat ingelogd bent op deze AHQ pagina's en ook snel toegang hebt tot je e-mail account.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 2 (97 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help