Re: EAFC24

door EA_QueenBee
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

EAFC24

★★★ Newbie

Hallo 

 

Ik heb veel jaren terug een emailadres gebruikt , waar ik nu niet meer op kan ( wachtwoord vergeten) en zelfs geblokkeerd om me daar nog aan te melden.. 

Nu speel ik zoals altijd EAFC24 , wil ik mijn UT kunnen zien op de EAFC24 app . Maar ik kan dus niet verbinden via PSN want dat emailadres staat gekoppeld sinds PS3 . Heb al vanalles geprobeert , help alsjeblieft 

Bericht 1 van 2 (101 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: EAFC24

Community Manager

Hoi @Prooff1109,

 

We kunnen helaas niet helpen om je emailadres te wijzigen hier op de forums, maar als je contact opneemt met ons live support team dan kunnen zij kijken hoe ze je het beste kunnen helpen hiermee. Let op dat ze je eerst als accounteigenaar moeten verifiëren, en om dit te doen moeten ze voor wat accountinformatie vragen, dus hou dit bij de hand.

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (98 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Alle reacties

Re: EAFC24

Community Manager

Hoi @Prooff1109,

 

We kunnen helaas niet helpen om je emailadres te wijzigen hier op de forums, maar als je contact opneemt met ons live support team dan kunnen zij kijken hoe ze je het beste kunnen helpen hiermee. Let op dat ze je eerst als accounteigenaar moeten verifiëren, en om dit te doen moeten ze voor wat accountinformatie vragen, dus hou dit bij de hand.

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 2 van 2 (99 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help