Dragon Age Inquisition is niet meer op mijn origin account

door bakkerri3
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Dragon Age Inquisition is niet meer op mijn origin account

★ Novice

ik heb dit spel al een tijdje en heb al 360 uur gespeeld op Steam.

 

om 1 of andere reden is het spel niet meer op mijn Origin account en kan ik het spel niet meer spelen, Origin wilt een code van mij die ik niet heb. 

 

kan ik hier hulp bij krijgen?

 

er is een afbeelding bijgevoegd voor bewijs dat ik dragon age: inquisition op steam heb.

 

Bericht 1 van 6 (680 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Dragon Age Inquisition is niet meer op mijn origin account

Community Manager
Hey @bakkerri3,

Even een vraagje; heb je nou het spel aangeschaft en gespeeld op Steam, of Origin?
EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 2 van 6 (654 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Dragon Age Inquisition is niet meer op mijn origin account

★ Novice

ik had het spel op steam gekocht en als ik het spel opstarte werd ik gelijk ingelogd op mijn origin account

Bericht 3 van 6 (624 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Dragon Age Inquisition is niet meer op mijn origin account

Community Manager
@bakkerri3, ik denk al te weten wat er hier aan de hand is.

Aan het EA account waarmee je deze forum post plaatst, zit géén Steam account gekoppeld. Dit betekend dat; als je met hetzelfde EA account inlogt in Origin, als waar je hier mee dit forum bericht plaatst, log je in het het verkeerde EA account in Origin, waardoor nu het spel + Steam deze foutmelding geeft.

Zodra je weer met het juiste EA account inlogt in Origin, zal Steam de koppeling weer pakken en kun je het spel weer starten zonder deze Code foutmelding.
EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 4 van 6 (619 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Dragon Age Inquisition is niet meer op mijn origin account

★ Novice

en hoe kan ik mijn origin account koppelen met mijn steam account? ik heb al gekeken in de instellingen en de opty om te koppelen is grijs en kan ik niks mee doen.

 

aangezien ik maar 1 origin account gemaakt heb weet ik niet wat de gebruikersnaam en wachtwoord is van de nadere origin account

Bericht 5 van 6 (612 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Dragon Age Inquisition is niet meer op mijn origin account

Community Manager
Hey @bakkerri3,

Ik vermoed dat je Steam al aan een EA account gekoppeld zit, maar dat je nu gewoon het verkeerde EA account gebruikt.

Als je naar https://profile.ea.com gaat, open deze pagina in een privé venster, en je logt in met je Steam account (klik op dat Steam logo), dan moet je als het goed is je goede account kunnen achterhalen.
EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 6 van 6 (608 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

How to slay monsters and make friends

BioWare's helpful guide for tackling Dragon Age: Inquisition Mulitplayer.

Get the guide

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help