FC Mobile weekend hero uitdaging bug

door ThijsWolbers
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

FC Mobile weekend hero uitdaging bug

★★★ Newbie

Beste EA support team,

 

Ik speelde eerder vanavond de weekend hero uitdaging, de laatste wedstrijd, tegen de 100 ALG Inter Milan.

 

(Secundaire klacht)

De AI van dit team is niet normaal! Alles wat je ook maar probeert tegen dit team lijkt niet te werken. Ballen worden niet goed gepasst, de controles in-game op de mobiel werkt totaal niet mee, korte passen worden uit het niks lange passen of de pass command wordt compleet genegeerd (wat resulteert in een rode balk zonder dat de speler de bal naar een andere speler passt)

 

(Primaire klacht)

 

Uiteindelijk de uitdaging mislukt (eerste kans van de TWEE), krijg ik ineens "UITDAGING MISLUKT" op mijn scherm. In blinde paniek het spel afgesloten en direct opnieuw opgestart, blijk ik de uitdaging niet meer te kunnen spelen én heb ik geen spelers ontvangen van de uitdaging!!

 

Dit is onacceptabel, ik speel dit spel bijna 3 jaar met plezier, maar door dit soort verschrikkelijke bugs en andere vreemde keuzes in het spel zorgen ervoor dat ik dit spel met veel minder plezier speel.

 

Ik hoop gecompenseerd te worden voor het ongemak en tijdsverlies wat ik heb geleden. Dit zie ik als opnieuw de weekend hero uitdaging voor de zaterdag te spelen of de 5-tal spelers die je aan het uiteinde van de weekend hero uitdaging verdiend!

 

Graag zie ik een reactie zo spoedig mogelijk tegemoet!

 

Met vriendelijke groet,

 

Thijs

 

Speler naam: JackReaper

UID: 606518170626379776

Bericht 1 van 1 (120 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help