Re: sims 4 events werken niet

door Zoe_wbg
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

sims 4 events werken niet

★★ Novice

Hoi hoi,

 

ik probeer elke keer de knop van het inlog evenement aan te klikken maar ik krijg niks in mijn beeldscherm als ik dit doe. 

weet iemand of hier een oplossing voor is? Of heb ik gewoon pech? :P 

Bericht 1 van 6 (198 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 events werken niet

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @Zoe_wbg 

 

Heb je jouw Sims 4 spel vandaag al geopend? Als het goed is opent die nu met een 'splash screen' (een soort pop-up) in het midden met daarin het event en de beloning die je kunt ophalen.

Als je aangepast materiaal gebruikt (cc en mods) zorg dat die volledig up to date zijn en start De sims 4 vanuit de EA app.

 

Laat ajb even weten of het inmiddels is gelukt. 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 6 (182 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 events werken niet

★ Novice
@Trismagistos hier hetzelfde probleem mijn mods (tool mod) is up to date en ook ik krijg de pop-up niet? ook niet als ik er op klik
Bericht 3 van 6 (156 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 events werken niet

Champion

Hey @Marriettejetje,

 

Heb je het al eens geprobeerd met uitgeschakelde mods en cc?

Bepaalde mods (en dat zou dus ook de tool mod kunnen zijn) kunnen de werking van Het Home Event belemmeren.

Laat even weten of het dan wel lukt

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 6 (151 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 events werken niet

★ Novice

Ah top thnks nu doet ie het jeej

Bericht 5 van 6 (147 Weergaven)

Re: sims 4 events werken niet

★★ Novice
@Trismagistos Hey hey! Het is zojuist gelukt met mods uitschakelen. Dank voor je reactie! Standard smile
Bericht 6 van 6 (110 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help