Re: Planten

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Planten

★★★ Novice

Waarom verdwijnen de planten om de paar dagen.

Deze Bug zit er al heel lang in en ik hoop dat daar nu eens iets aan gedaan word.

Je plant een plant en je oogst een paar keer dan wil je weer oogsten en plots verdwijnen de planten.

En dan moeten ze weer groeien tot ze weer groot zijn.

Na een paar keer oogsten plopsklaps zijn ze weer weg naar de pas geplant stand.

Seizoenen staat uit.

Bericht 1 van 6 (176 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Planten

★★ Guide

Ik heb er nergens last van. Hewb je misschien een mod die de bug kan veroorzaken? Anders kan je met de testingcheats met shift op je planten klikken waarbij je de groeistatus kan aanpassen.

Bericht 2 van 6 (169 Weergaven)

Re: Planten

★★★ Novice

Geen mods 

Het is al sinds seizoenen is uit gekomen.

Het is net als je seisoenen heb uit geschakeld er toch iets nog inzit dat de planten laat verdwijnen.

Als je wat langer speelt met je planten ontstaat dit.

Ja ik kan mijn planten terug halen met testingcheats maar ja zo hoort het niet toch.

Ook als ik de simsapp laat moet ik steeds mijn email en wachtwoord in vullen sinds een tijdje.

 

 

 

 

Bericht 3 van 6 (156 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Planten

Champion

Hey @Adri1949,

 

De laatste update verscheen 6 juni: Update 06/06/2024 (ea.com) (Engels)

Als het goed is zou het probleem van de planten in een eerdere update al zijn opgelost. Als ik het goed heb die van april dit jaar: Update: 16/4/2024 - Answer HQ (ea.com) Maar er zijn daarna alweer twee updates gevolgd. Als je al langere tijd met hetzelfde spel speelt kan het raadzaam zijn om het bestand localthumbcache.package te verwijderen uit de map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4. Hiermee verwijder je ook eventuele foutjes die in het verleden in je spel zijn geslopen.

 

Als je telkens je email en wachtwoord moet invullen kan dat ook te maken hebben met de manier waarop je De Sims 4 start. Als je een snelkoppeling van De Sims op je bureaublad hebt staan raad ik je aan om die te vervangen door de EA app. Ik raad je aan om de EA app én de Sims 4 up te daten.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 6 (155 Weergaven)

Re: Planten

★★★ Novice

Trismagistos

bestand localthumbcache.package te verwijderen uit de map.

Heeft tot nu toe succes.

Bedankt

Bericht 5 van 6 (133 Weergaven)

Re: Planten

Champion

Graag gedaan @Adri1949,

 

Hopelijk blijven je planten nu weer gewoon fris en groen!

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 6 (117 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help