Re: Nieuwe update meteen paar bugs erbij :-(

door monique23051
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Nieuwe update meteen paar bugs erbij :-(

★★★ Guide

Sul Sul,

 

Ik heb de nieuwe update geïnstalleerd, heb al verschillende dingetjes gecheckt (volgens afspraken van @Trismagistos doe ik altijd dat cache bestand verwijderen etc) maar helaas. Ik kan geen screenshots meer maken lijkt. Ik moet het dus even uitleggen met gewone 'foto's' die in de game genomen zijn. Hopelijk komt er een uitleg hoe ik weer een screenshot kan maken zonder dat mijn spel gelijk ophoudt...Raar he? Ja ik weet het. Net terug van vakantie.

 

Okay, deel1: Mijn sims heeft meteen vandaag de feestdag dat die kabouters leuk langskomen, mijn Sim weet gelukkig inmiddels hoe ze te 'pleasen' en ze hebben allemaal leuk areooltje rond hun hoofd, maar krijg helaas geen cadeautjes van ze? Da's voor het eerst, want van de week had ik ze nl. nog wel gewoon die zaadpakketjes. 

Deel 2: Tuinieren: inderdaad het onkruid is weg, alleen nu zijn er vliegjes in mijn plant en mijn sim heeft het al besproeid met gif en helaas...De vliegjes blijven rondzwermen maar kan ze niet verwijderen. Ook niet met dé cheatcode. Raar maar waar.

 

Dat was het voor vandaag ;-) ik hoop niet dat er meer bij komt. Maar ik jou jullie op de hoogte als er iets werkt.

Groetjes Monique

Bericht 1 van 6 (177 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Nieuwe update meteen paar bugs erbij :-(

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @monique23051,

 

Even de standaard vraag: heb je jouw spel ook al gerepareerd?

Op dit moment wordt er hard gewerkt om alle (nieuwe) probleempjes te inventariseren. Ik heb zelf nog weinig tijd gehad om alles goed te onderzoeken en op het Engelstalige forum kan ik (nog) niets vinden over de kabouters of het ongedierte bij de planten. Op de foto (schermopname) zie ik dat het gaat om een buitenaardse plant in een hydrobak. Heb je ook al eens geprobeerd om die in een 'normale' plantenbak te zetten? Vaak verdwijnen de vliegen dan vanzelf.

 

Voor wat betreft de schermopnames denk ik dat dit eerder zal liggen aan de Windows update en eventueel aan de updates van je grafische kaart. Controleer ajb even of het daar aan kan liggen.

 

Zodra ik meer weet, kom ik erop terug.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 6 (167 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Nieuwe update meteen paar bugs erbij :-(

★★★ Guide

Hoi @Trismagistos 


ik zou willen dat ik je een antwoord kon geven op alles van die vragen van mij, maar momenteel werkt NIETS. Ik heb zelfs geen spellen in de EA app staan ;-) denk dat er iets groots gaande is achter de schermen zo te zien (kwam net 1x in de game en toen zeiden ze dat ik mijn spel moest updaten). Ik heb alles geupdate  maar tot op heden zie ik geen spel en is zelfs mijn spel Horse Ranch compleet verdwenen (kwam ook in pop up te staan dus) Ik ga morgen even aan manlief vragen om mijn videokaart etc even te updaten aangezien ik dit helaas niet zelf kan. Ik dacht dat het allemaal automatisch ging...De updates dan. Heb er verschillende gehad ná mijn vakantie en mijn laptop is irritant. Ik ben 2x op vakantie geweest vandaar mijn late antwoord nu pas weer. Ik werd afgelopen dinsdag 50 in Disneyland Paris dus zodoende pas vandaag achter mijn laptop (gisteren teruggekomen). Ik ga het allemaal weer testen en kom weer bij je terug,

Dankjewel voor je antwoorden en ps repair doe ik meestal bij problemen inderdaad ook ;-) thx to you!

Groetjes en fijn weekend,

Monique

Bericht 3 van 6 (156 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Nieuwe update meteen paar bugs erbij :-(

Champion

Hey @monique23051,

 

Maak je wel gebruik van de nieuwste EA app (13.220.0)? Je kunt dat controleren in de EA app als je op de drie streepjes klikt en dan op 'About'.

Kijk gelijk of je alle updates voor je PC (grafische kaart etc.) hebt en en laat even weten wat je tegenkomt als je alles hebt getest.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 6 (129 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Nieuwe update meteen paar bugs erbij :-(

★★★ Guide

Hoi @Trismagistos 


Er is me al veel gelukt dankzij mijn manneke en jouw hulp, ik kan alleen nog niet de kabouters testen omdat bij geen 1 van mijn families het bijna dat seizoen is maar ondertussen vond ik wél verborgen zakjes met groenten aan etc onder meubelen!!! Ik heb ze verplaatst en jawel daar lagen er een aantal, maar niet zoveel als 'vroeger' zeg maar. Ook kan ik weer foto's nemen (screenshots). Alles is geupdate dus als het goed is moet alles nu ook weer gaan werken. Ik ga het woensdag proberen uit te testen aangezien ik de aankomende dinsdag (en vandaag) in zkh etc zat...Weinig kunnen spelen plus dus 50 geworden en fiks uit eten geweest van het weekend en in Disney al fiks gevierd ;-) vandaar weinig actief.


Als ik alles getest heb kom ik weer bij je terug :-)

Groetjes Monique

Bericht 5 van 6 (120 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Nieuwe update meteen paar bugs erbij :-(

★★★ Guide
@Trismagistos Ps ja ik heb net even gecontroleerd, heb de 13.220.0 versie.
Bericht 6 van 6 (117 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help