Re: Happy at home event bug?

door Jay-Sage90
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Happy at home event bug?

★★ Novice

Hoi, Volgens de kanalen zou men toegang moeten krijgen in het hoofdscherm tot events waarbij men gratis items kan verkrijgen (happy at home event)

Ik heb zelfs een compleet nieuwe game gestart (oude mappen verwijderen etc niet dat ik ooit mods heb gebruikt maar toch). Echter komt dit event nog steeds niet omhoog.

 

Ik heb al vaker problemen met mijn account gehad (expension packs die niet gekocht kunnen worden) dus ik vermoed dat ik een error op een of andere manier heb.

 

Systeem: Windows

Wifi

Acer laptop

Alle updates voltooid

Tijd van opstarten 31-5-2024 vanaf 11:00 tot 12:45

 

Kan iemand mij helpen?

Bericht 1 van 9 (381 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Happy at home event bug?

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @Ilsehelena,

 

ik ben het even aan het onderzoeken en heb wel alvast een link (draadje) gevonden op het Engelstalige AHQ bord:

Daily Login Rewards are Confusing - Answer HQ (ea.com)

Je bent dus niet de enige die het verhaal verwarrend vindt. Ik heb nog wat extra informatie voor je gevonden op X (het vroegere Twitter) Op 13 juni zal dit event ook uitkomen in Nederland en de ons omringende landen. Nog even geduld dus.

https://x.com/TheSims/status/1796264140203598333

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 7 van 9 (330 Weergaven)

Alle reacties

Re: Happy at home event bug?

★★ Guide
@Ilsehelena Heb je het spel geüpdated? Het is sinds de nieuwe update heb ik gemerkt.
Bericht 2 van 9 (367 Weergaven)

Re: Happy at home event bug?

[ Bewerkt ]
★★ Novice

@Lotje1981 Ja ik heb alles geupdated EA + Sims 4 + laptop

Bericht 3 van 9 (364 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Happy at home event bug?

★★ Guide

Hmm. Ik ben bang dat ik je dan niet verder kan helpen, want met account problemen kunnen we niet helpen wegens privacy.

Bericht 4 van 9 (356 Weergaven)

Re: Happy at home event bug?

Champion

Hey @Ilsehelena,

 

Bedoel je het evenement  uit dit artikel:

Events are Coming to The Sims 4 (ea.com) 

Dat is wel in het Engels dus als je hulp nodig hebt, laat het even weten. Je kunt de tekst natuurlijk ook even selecteren en met een vertaaloptie zelf vertalen.

 

In het kort:

  1. Elke dag worden er nieuwe game-items ontgrendeld en kunnen ze worden geclaimd in het hoofdmenu van De Sims 4.
  2. Klik op de tegel Gebeurtenis in het hoofdmenu om het scherm Gebeurtenis weer te geven.
  3. Selecteer in het scherm Evenement 'claimen' voor alle niet-opgeëiste evenementbeloningen.
  4. De geclaimde beloningen worden toegevoegd aan Bouwen of Creëer-een-Sim. Het team heeft een nieuw evenementfilter toegevoegd onder de categorie Speciaal, zowel in het speltype Creëer-een-Sim als in het speltype Bouwen, waarmee je snel de beloningen kunt vinden die je hebt geclaimd.
  5. Elke week komt er een nieuwe reeks beloningen beschikbaar om te bekijken (elke beloning wordt dagelijks ontgrendeld).
  6. Alle dagen dat je het claimen van je beloning mist, kunnen op elk moment tijdens de duur van het evenement worden geclaimd, en tot een week na afloop van het evenement

Evenement week 1:

Gooi een rondje scherpe voorwerpen met het Bullseye Dartbord terwijl je de avond omarmt in deze Night Sky Layered Necklace. Na een paar rondes pak je een snack uit de Guerdon Goods Mini Fridge. Verdien een paar Simdollars door je afval in de bijpassende Guerdon Goods NanoCan-vuilnisbak te gooien, nu in een minder futuristische stijl.

 

Gratis:

Ja, deze beloningen zijn gratis wanneer je deelneemt aan het Evenement. Zodra je de beloningen voor dit evenement hebt geclaimd, zijn ze beschikbaar in het basisspel. Elk evenement kan een beetje anders omgaan met beloningen. Dit eerste evenement word je bijvoorbeeld beloond als je weer in het spel springt terwijl het evenement actief is. In de toekomst kunnen er evenementen zijn die je meenemen op een zoektocht waarbij je doelen voltooit om beloningen te verdienen. Let vooral even op de vetgedrukte tekst in dit voorgaande stukje.

 

Hopelijk kan je hiermee verder.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 5 van 9 (339 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Happy at home event bug?

★★ Novice

@Trismagistos Hoi ja ik bedoel dat event. En ik heb alle fora al afgezocht. Meerdere malen geprobeerd contact op te nemen maar krijg nergens gehoor. 

Zoals ik zei ik heb alle updates gedaan. Geen mods. 

Ik heb al langer problemen met mijn account (betaalproblemen met Ea store) maar op een of andere manier kom ik nergens erdoorheen.

 

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen Standard smile

Bericht 6 van 9 (336 Weergaven)

Re: Happy at home event bug?

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @Ilsehelena,

 

ik ben het even aan het onderzoeken en heb wel alvast een link (draadje) gevonden op het Engelstalige AHQ bord:

Daily Login Rewards are Confusing - Answer HQ (ea.com)

Je bent dus niet de enige die het verhaal verwarrend vindt. Ik heb nog wat extra informatie voor je gevonden op X (het vroegere Twitter) Op 13 juni zal dit event ook uitkomen in Nederland en de ons omringende landen. Nog even geduld dus.

https://x.com/TheSims/status/1796264140203598333

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 7 van 9 (331 Weergaven)

Re: Happy at home event bug?

★★ Novice

@Trismagistos Ah ik dacht aangezien de rest in mei uitkwam en mijn Engelse vrienden al toegang hebben vond ik het vreemd maar dit is dan inderdaad logischer. Dankje!

Bericht 8 van 9 (327 Weergaven)

Re: Happy at home event bug?

★★★★ Novice

Enkel het is 13 juni, en ik kan nog steeds niet bij het event. Ik zie het event wel staan. Maar kan niks claimen. Terwijl andere dit wel kunnen. Ik heb lopen wachten erop 3 uurtjes met het spel aan en gebeurt nog steeds niks.

Bericht 9 van 9 (169 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help