Re: spel start niet gekocht via epic games

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

spel start niet gekocht via epic games

★★★ Newbie

hi ik heb het spel gekocht bij Epic games. ik start de game daar maar er gebeurd niks. ik heb ook battlefield 4 van steam en die doet het wel .

ik heb twee vensters gehad met een melding maar ook geheel niks .

1 : spel zegt er is een fout gebeurd aan onze kant probeer het later nog eens.

2: er is een fout gebeurd de ballen ! Tongue out

3: geen melding , helemaal niks .

 

ik heb repair 3 keer gedaan.

diverse achtergrond apps uitgezet.

gespeeld met app launch in admin en zonder, venster..

 

ik weet het niet. zelf denk ik dat jullie er een zooitje van maken omdat ik via 2 verschillende spellen van jullie heb gekocht .

Bericht 1 van 4 (704 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: spel start niet gekocht via epic games

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey @Jemudr,

Dus je hebt BF4 via Steam gekocht, BF2042 via Epic, en voor beide heb je toch nog de EA app nodig. Was het misschien niet handiger om het spel direct via de EA app aan te schaffen? 😉

Als BF4 via Steam het wel doet zonder problemen en BF2042 via Epic niet, dan ligt het probleem hoogstwaarschijnlijk niet bij de EA app of BF2042, maar bij Easy Anti-Cheat (wat BF2042 gebruikt als Anti-Cheat en wat los op je PC wordt geïnstalleerd als je BF2042 installeert).

Vraagje. Weet je zo misschien of dat je de juiste rechten hebt op je PC, dus Administrator rechten?

Je kunt kijken of dat het werkt met volledige Administrator rechten als je een nieuwe lokale Windows Administrator account aanmaakt en het daar even op probeert. Dan kun je namelijk het een en ander uitsluiten. Hier kun je lezen hoe je dat doet & hier kun je lezen hoe je de rechten van je Windows account aanpast.

EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 2 van 4 (694 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: spel start niet gekocht via epic games

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

ja joh ik koop het gewoon opnieuw.... niet dus.  was toen goedkoper €30 ipv €50

het maffe is dat ondanks dat mijn ea account is gekoppeld met steam en epic games.

nog steeds de andere apps ook aan moeten staan...

 

en ja ik ben admin en de anti cheat start op en daarna gebeurd er niks .

 

dat er een fout gebeurd is aan jullie kant zie ik 99,5% van de meldingen .

en nog heb ik met jouw te maken die beweert dat het aan mij ligt...

 

Bericht 3 van 4 (685 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: spel start niet gekocht via epic games

Community Manager
@Jemudr, nee, dat bedoelde ik natuurlijk niet. Standard smile

Maar ja, je hebt inderdaad altijd nogsteeds de EA app nodig als je EA speller via Steam of Epic hebt gekocht. Dat is vrij normaal en is ook bij andere uitgevers vaak zo.

Je hebt al geprobeerd om (waarna je Steam hebt opgestart), de EA app te starten met Admin rechten en ook het spel met Admin rechten?
EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 4 van 4 (638 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help