Re: battleco

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

battleco

★★★★ Novice

In game via steam, of via origin, kan ik geen battlecoins kopen. Hoe moet ik dit doen als ik die wil hebben?

 

Battlefield 2042, via steam geinstalleerd, beide dus zowel steam als origin hebben de instelling overlay aan staan. Is daar een oplossing voor?

Bericht 1 van 9 (1.089 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: battleco

Community Manager
Hey @-WFC-Universal,

Hmm, dat is apart.

Krijg je een foutmelding als je naar de in-spel store gaat en de Battlefield Coins wilt kopen? Of opent het betaal scherm gewoon niet?
EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 2 van 9 (1.083 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: battleco

★★★★ Novice
@EA_Leeuw ik hoor een klik, als ik op het bedrag klik. Daarna gebeurt er niets. Ik kan dus wel ingame de store openen en dan battlecoins, ik zie de mogelijkheden die er zijn met de bedragen, maar bij het aanklikken alleen een geluid en verder niets.
Bericht 3 van 9 (1.080 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: battleco

Community Manager
@-WFC-Universal, hmm. Heb wanneer je die klik hoort, heb je al eens op je taakbalk gekeken of dat er toch een (klein) schermpje is geopend?
EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 4 van 9 (1.076 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: battleco

★★★★ Novice
@EA_Leeuw ga ik nu even proberen en kijken. thnx alvast.
Bericht 5 van 9 (1.064 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: battleco

★★★★ Novice
@EA_Leeuw Er gebeurt niets. Ik hoor echt een geluid bij het klikken maar er opent niets. Moet ik misschien een van de overlay uit zetten? Beide staan aan, mogelijk dat dit de oorzaak is? In origine kan ik ook niets vinden waar je mogelijk die coins kan kopen.
Bericht 6 van 9 (1.063 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: battleco

Community Manager
@-WFC-Universal, gebruik je nog steeds Origin voor het spelen van het spel via Steam?
EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 7 van 9 (1.058 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: battleco

★★★★ Novice
@EA_Leeuw Nee ik start normaal altijd in steam. Maar steam opent origine altijd als ik het spel start in steam.
Bericht 8 van 9 (1.056 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: battleco

[ Bewerkt ]
Community Manager

@-WFC-Universal, ja dat bedoel ik dus. Heeft Origin nog niet aangegeven dat je over moet naar de EA app? Misschien ligt het daar aan.

 

Volgens mij moet je, als je het spel via Steam hebt gekocht, ook de BFC via Steam kopen. Blijkbaar heeft Steam die optie niet en moet het via Origin of EA app.

 

Kun je die optie ergens vinden?

EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 9 van 9 (1.046 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help