Re: EA Play BF2042 not working

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

EA Play BF2042 not working

★ Novice

Hi everyone,

 

I was forced to download EA App instead of Origin on my new game rig. I was also asked to link gamepass to get EA Play, so I did. This made it possible to play BF2042 through EA Play which I liked to do.

 

I got the error " There's a problem with your download " - Give us a few minutes bla bla

 

Already tried:

- Reinstalling EA App

- Clearing Cache

 

What a greap app! What can I do?

Bericht 1 van 3 (447 Weergaven)

Re: EA Play BF2042 not working

★★★ Guide

Goedemorgen, Ik wil alleen maar zeggen dat ik ook liever de origin zou willen gebruiken ben absolute geen fan van de EA app,

Helaas heb ik geen oplossing voor je maar als de Leeuw het leest zal hij je vast wel verder kunnen helpen dus nog even geduld.

 

Good morning, I just want to say that I would also prefer to use the origin, I am absolutely not a fan of the EA app,

Unfortunately I don't have a solution for you, but if the de Leeuw reads it, he will probably be able to help you further, so just a little patience.

Bericht 2 van 3 (437 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: EA Play BF2042 not working

Community Manager
Hey @Cerblol,

Welkom op het Nederlandstalige forum!

Dat klinkt vervelend inderdaad.

Even een vraagje. Weet je zo hoe je het spel precies bezit? Is dit via een losstaande aankoop, of via EA Play zelf geclaimd?

En m.b.t. de Xbox Game Pass Ultimate, daarmee krijg je inderdaad ook EA Play voor PC. Had je al eens een Xbox account gekoppeld aan je EA account?
EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 3 van 3 (428 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help