Re: Battlefield 2042 update 5.1 doet het niet in EA app

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Battlefield 2042 update 5.1 doet het niet in EA app

★★★ Guide
@INSIDER_NL het is meer dan 850 regels en hij geeft ook dit aan, Bericht mag niet langer zijn dan 60.000 tekens.
Bericht 11 van 14 (289 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Battlefield 2042 update 5.1 doet het niet in EA app

★★★ Guide

Vandaag nieuwe ronde nieuwe kansen. Heb spel weer eens opnieuw laten repareren zonder succes. heb EA app afgesloten heb Origine geïnstalleerd maar daar lukt niets meer mee, heb daar vanuit  de EA app gedownload die heeft toen Origin gedeinstal. na EA app te hebben geïnstalleerd kan ik weer spelen maar weet zo gauw niet waar ik kan zien of ik nu inderdaad 5.1 draai.

 

hopelijk heb je wat aan de info 

Bericht 12 van 14 (276 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Battlefield 2042 update 5.1 doet het niet in EA app

★★★ Guide
@EA_Leeuw Ik hoop dat je wat aan mijn antwoord van zondag hebt gehad?? vriendelijke groet marcel
Bericht 13 van 14 (271 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Battlefield 2042 update 5.1 doet het niet in EA app

Community Manager
Hey @INSIDER_NL,

Als je de gevraagde gegevens kunt aanleveren, dan kan het team eventueel kijken wat er aan de hand is.

Normaliter zou een EA app Clear Cache (Recovery/Herstel) of een reparatie van het spel via de EA app het probleem voor je op moeten lossen.
EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 14 van 14 (268 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help