Battlefield 2042 update 5.1 doet het niet in EA app

door INSIDER_NL
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Battlefield 2042 update 5.1 doet het niet in EA app

★★★ Guide

Goedemiddag net terug van vakantie en heb een boel in te halen maar ben de hele middag al bezig om de update binnen te halen. Heb hem eerst moeten repareren anders geeft hij sowieso niet aan dat er een update is dan ziet hij een update, waar hij in 30 sec mee klaar is maar blijft de update nog steeds actief. en als ik er dan weer op druk is hij weer met 30 sec klaar,

ik neem aan dat 5.1 wel een stuk groter is. HELP aub

Bericht 1 van 14 (670 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Battlefield 2042 update 5.1 doet het niet in EA app

★★★ Guide
@EA_Leeuw de app heeft alles door gestuurd volgens mij

In thread bekijken

Bericht 8 van 14 (659 Weergaven)

Alle reacties

Re: Battlefield 2042 update 5.1 doet het niet in EA app

Community Manager

Hey @INSIDER_NL,

 

Dit is inderdaad iets wat de EA app teams aan het onderzoeken zijn. 

 

Zou je misschien een kijkje kunnen nemen naar deze marked solution op het EN forum, misschien de gevraagde gegevens aanleveren, en daarna de workaround kunnen uitvoeren om te kijken of dat het opgelost is?

EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 2 van 14 (672 Weergaven)

Re: Battlefield 2042 update 5.1 doet het niet in EA app

★★★ Guide
@EA_Leeuw Ga het proberen maar mijn Engels is voor een 64 jarige wat roestig geworden
Bericht 3 van 14 (669 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Battlefield 2042 update 5.1 doet het niet in EA app

[ Bewerkt ]
Community Manager

@INSIDER_NL, misschien kan ik het wat proberen te vertalen. Ik update deze post wel...

 


Dit is inderdaad een probleem waar we actief naar kijken, omdat het iets is dat zich lijkt te herhalen elke keer dat er een patch wordt uitgebracht voor pc-spelers van de EA-app.

 

Lees voordat u de 'tijdelijke' oplossing uitvoert (totdat er een nieuwe patch wordt uitgebracht):

Zou je het volgende hier in de thread kunnen delen?

 

EA app Error Report ID

  • Deel hier in de thread een foutrapport-ID van een EA-app. Hier vindt u de stappen voor het genereren van deze ID.
    • Als je de EA-app niet kunt openen, kun je nog steeds een foutrapport-ID genereren door de stappen te volgen die worden vermeld onder het gedeelte genaamd "Ik kan de EA-app niet openen".

EA app logs

  • Deel logboeken van de EA-app door er een .rar-bestand van te maken en ze toe te voegen aan je bericht,
    • De logboeken van de EA-app zijn te vinden in C:\ProgramData\EA Desktop\Logs en C:\Users\%username%\AppData\Local\Electronic Arts\EA Desktop\Logs.

Nogmaals, doe dit alstublieft voordat u de 'tijdelijke' oplossing uitvoert (totdat er een nieuwe patch wordt uitgebracht).

 

'Tijdelijke oplossing'

Spoiler

Als je op de EA-app voor pc speelt en als de EA-app je de patch niet heeft aangeboden, zorg er dan voor dat je de EA-app herstelt en controleer of je de nieuwe patch kunt downloaden/installeren.

Je kunt ook proberen de game te repareren via de EA-app.

Als je niet de nieuwste patch hebt geïnstalleerd, werkt het zoals bedoeld en zal matchmaking (voor elke modus) mislukken.

EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 4 van 14 (669 Weergaven)

Re: Battlefield 2042 update 5.1 doet het niet in EA app

Community Manager
@INSIDER_NL, zie de bovenstaande post. Standard smile
EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 5 van 14 (669 Weergaven)

Re: Battlefield 2042 update 5.1 doet het niet in EA app

★★★ Guide
@INSIDER_NL Heb het gedaan zonder case nr
Bericht 6 van 14 (664 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Battlefield 2042 update 5.1 doet het niet in EA app

Community Manager
@INSIDER_NL, zou je de gevraagde gegevens hier in de thread kunnen plaatsen?
EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 7 van 14 (662 Weergaven)

Re: Battlefield 2042 update 5.1 doet het niet in EA app

★★★ Guide
@EA_Leeuw de app heeft alles door gestuurd volgens mij
Bericht 8 van 14 (660 Weergaven)

Re: Battlefield 2042 update 5.1 doet het niet in EA app

Community Manager
@INSIDER_NL, je kunt het ook kopiëren en plakken.
EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 9 van 14 (657 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Battlefield 2042 update 5.1 doet het niet in EA app

★★★ Guide

Ik heb ff de handdoek in de ring gegooid. Heb de hele nacht door gevlogen. Net terug uit Australië, Perth. Maar stuur je de gegevens nog wel maar ff kijken of het vandaag nog gaat lukken. Verstuur dit via mijn telefoon. 

Bericht 10 van 14 (649 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help