Apex coins gekocht maar niks gekregen

door jjaccoo
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Apex coins gekocht maar niks gekregen

★★ Novice

Blijkbaar is er een probleem met apex coins aankopen. Ik heb 2x 1k coins gekocht maar niks gekregen. Heb ik een verzoek ingediend en dat was heel confusing hoe dat precies moest. Maar denk dat het toch gelukt is. Maja nu staat er waiting for player. Geen idee wat ze daar mee bedoelen en heb nog steeds geen antwoord gekregen op mijn verzoek. Nu zie ik hier dat meerdere mensen er last van hebben dus mijn vraag is hoe hebben jullie je aankoop gedaan via steam of buiten steam. Misschien ligt het probleem bij steam? 

Bericht 1 van 3 (140 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Apex coins gekocht maar niks gekregen

Community Manager

Hoi @jjaccoo,

 

Soms kan het 24 uur duren voordat de coins op je account gestort worden. Als je ze nu nog steeds niet hebt, probeer dan om een chat te starten via deze link. Leg gewoon uit wat je echt probleem is als je een adviseur krijgt. En om het makkelijker te maken, zorg ervoor dat je je aankoopbewijs bij de hand hebt.

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other

In thread bekijken

Bericht 2 van 3 (113 Weergaven)

Alle reacties

Re: Apex coins gekocht maar niks gekregen

Community Manager

Hoi @jjaccoo,

 

Soms kan het 24 uur duren voordat de coins op je account gestort worden. Als je ze nu nog steeds niet hebt, probeer dan om een chat te starten via deze link. Leg gewoon uit wat je echt probleem is als je een adviseur krijgt. En om het makkelijker te maken, zorg ervoor dat je je aankoopbewijs bij de hand hebt.

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 2 van 3 (114 Weergaven)

Re: Apex coins gekocht maar niks gekregen

★★★ Newbie

hierop, ik heb al 3 keer gevraagd om het te krijgen met bewijs, al het bewijs dat ze nodig zouden hebben en elke keer is er niks gezegd en dan neergezet als opgelost.

Bericht 3 van 3 (86 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help