Re: connecten met mijn PSN account error

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

koppeling van accounts

★ Novice

Hallo heb een vraag Wie o wie kan me helpen 

ik wil graag mijn PlayStation acc toevoegen aan mijn ea acc maar dat kan niet want krijg steeds de melding zo als op foto te zien.

Heb PlayStation support gemaild maar die konden niks zien of vinden en toen zijde ze dat ik echt naar EA zelf moest gaan maar kan geen support vinden dus doe het zo.

en kan zelf ook niks vinden bij gekoppelde service.

Al vast bedankt voor de mede werking en voor de eventuele oplossingen

 

GR:Lubertus 

Bericht 1 van 8 (913 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: koppeling van accounts

Champion

Hey @Lubertus,

 

Blijkbaar heb je ook nog een ander EA account dat degene waarmee je dit bericht hebt gepost. 

Omdat dit een alleen een spelers forum is en je hier niet kan worden geholpen met accountgegevens zal je toch echt contact moeten opnemen met de klantondersteuning.

Hier kan je er meer over vinden: https://bit.ly/EA-Ondersteuning

De Nederlandstalige e-mail en chatsupport is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 10:00 u. tot 19:00 u. via deze link: https://help.ea.com/nl/contact-us
Houd voor de zekerheid al jouw gegevens bij de hand en zorg dat je ook snel toegang hebt tot je e-mail account.

 

Hopelijk heb je hier wat aan.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 8 (903 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: koppeling van accounts

[ Bewerkt ]
★ Novice

Hallo @Trismagistos  dankje voor de snelle reactie maar ik kan de mail adres niet vinden van hun om daar een mail verder naar te stuuren.

Want via deze link word ik alleen door gestuurd naar de games verzoek maar niet naar een mail adres waar ik naar toe kan mailen.

Als vast bedankt 

Bericht 3 van 8 (895 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: koppeling van accounts

Champion

@Lubertus 

 

Kijk even of je in die gamespagina ook een tegel met het logo van EA ziet. In oudere versies kan dat ook een Origin logo zijn.

Als je daar op klikt kan je in de vragenlijst die daarna verschijnt aangeven om wel probleem het gaat. Kies dan voor account beheer. In de chat kunnen ze je verder helpen.

Het kan zijn dat er vandaag minder mensen aanwezig zijn. Het is tenslotte tweede Paasdag.

Veel succes.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 8 (879 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

connecten met mijn PSN account error

[ Bewerkt ]
★ Novice

Hallo heb een vraag over het niet kunnen connecten met mijn PSN account Er staat dat ik al een EA account heb gekoppeld maar als ik en mijn PSN acc kijk dan staat er niks en heb zelf al hulp gekregen van PSN zelf maar die zeggen dat ik echt bij EA moet zijn om dit op telossen. dus heeft iemand idee of een oplossing. want ja kan geen EA games spellen op de PS5.

alvast bedankt bedankt voor de hulp 

Bericht 5 van 8 (639 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: connecten met mijn PSN account error

Champion

Hey @Lubertus,

 

Ik heb jouw post even gekoppeld aan een draadje waarin je dit probleem ook al aankaartte. 

Is het nog steeds hetzelfde probleem en heb je alles geprobeerd dat je ook in het artikel in de link hieronder heb kunnen vinden?

Je platform-accounts aan je EA-account koppelen

 

Jammer genoeg kunnen de spelers hier je niet helpen met zaken die jou account betreffen;

Daarvoor zal je echt contact op moeten nemen met de ondersteuning 

Ik heb hulp nodig met mijn EA-account of game

 

Als je ooit een verbanning hebt gehad kijk dan hier:

Informatie krijgen over het vergrendelen, verbannen of schorsen van je EA-account

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 8 (498 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: connecten met mijn PSN account error

★ Novice
@Trismagistos ik heb hier van een screenshot gemaakt heeft u die toevallig gezien
Bericht 7 van 8 (492 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: connecten met mijn PSN account error

Champion

@Lubertus,

 

Ik heb het screenshot gezien en op basis daarvan jou een antwoord gegeven. Ondersteuning zou je kunnen helpen als je niet eerder een ban hebt gekregen op je vorige emailadres en/of login naam.

https://help.ea.com/nl/help/faq/using-ea-help/

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 8 van 8 (482 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Ervaar je problemen met andere spelers?

Rapporteer spelers wegens valsspelen, misbruik en intimidatie.

Speler rapporteren

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help