Wie heeft er nieuwe Sims ideeën

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Gewenst in Sims 4

★★★★ Novice

Zoals reeds opgemerkt op het Engelstalige forum: meer muziekinstrumenten zou leuk zijn. Ook de optie om een band op te richten of toch op zijn minst dat sims samen muziek kunnen maken, zou terug mogen komen. Ook zou ik graag (eindelijk) tandemfietsen willen zien in de sims. Activiteiten die sims samen kunnen doen zijn meestal leuker. groetjes

Bericht 11 van 29 (310 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Gewenst in Sims 4

[ Bewerkt ]
★★ Guide

Leuk idee  dat van de muziekinstrumenten het drumstel zou ook wel erg leuk zijn inderdaad. In tegenstelling tot de sims 3 hebben we in de sims 4 ook een viool, maar muziekinstrumenten voor een symfonie orkest lijken me ook leuk..

 

Ik weet niet of dat al genoemd is, maar functionele auto's lijken me ook leuk of dat de sims net als in de sims 2 ook weer een taxi kunnen nemen die echt voor komt rijden.

Bericht 12 van 29 (296 Weergaven)

Re: Gewenst in Sims 4

★★★★ Novice
@Lotje1981 De viool zat ook in de Sims 3 maar ik herinner me niet meer in welke uitbreiding die zat.
Bericht 13 van 29 (291 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Gewenst in Sims 4

★★★★ Novice

De Sim 3 staat nog altijd op mijn Mac, al speel ik het nog zelden. Deze viool bedoel ik dus:

Foto 10-12-2023 om 19.18.jpeg

Bericht 14 van 29 (278 Weergaven)

Basisschool pakket

★★★ Newbie

Nog een leuk idee zou zijn een basisschool pakket, net zoals studentenleven en het middelbare school pakket maar dan in de vorm van een basisschool 

Bericht 15 van 29 (261 Weergaven)

Re: Gewenst in Sims 4

★★ Guide

@Stefflater  schreef:

De Sim 3 staat nog altijd op mijn Mac, al speel ik het nog zelden. Deze viool bedoel ik dus:

Foto 10-12-2023 om 19.18.jpeg


Die viool van de sims 3 is dacht ik van de de sims store.

Bericht 16 van 29 (245 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Basisschool pakket

Champion

Hey @tjaahhh_,

 

Zou je kunnen aangeven waar je dan aan denkt? Zoals je zelf al aangeeft is er al een pakket Middelbare School én een pakket Studentenleven. Dat lijkt mij voorlopig wel genoeg maar als jij fantastische ideeën hebt voor onderdelen en spelvarianten in het Basisschool pakket dan lijk het me zeker erg leuk om die te lezen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 17 van 29 (243 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Basisschool pakket

★★ Guide

Ik heb nog twee ideeën Het zat al in de sims 3 volgens mij. De interacties steen/papier/schaar en bij ondeugend een wrijfbeurt geven (door andermans haren raggen met de knokkel van de hand)

Bericht 18 van 29 (227 Weergaven)

Re: Wie heeft er nieuwe Sims ideeën

★★★ Novice

Ik zou het leuk vinden als er meer fantasy achtige karakters in de Sims komen. Dus bijvoorbeeld zoals beesten van Fantastic Beasts of Gremlins, dat ik dat soort beesten als huisdier kan houden.  

Bericht 19 van 29 (167 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Wie heeft er nieuwe Sims ideeën

Champion

Hey @angelohoutveen,

 

Ik begrijp dat de stofkonijntjes niet echt Gremlins zijn en dat je ze ook niet als 'huisdier' kunt houden maar er zijn volgens mij wel veel fantastische andere dieren die je kan tegenkomen.

Wie weet komen er ooit nog wel meer!

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 20 van 29 (149 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help