Wie heeft er nieuwe Sims ideeën

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Wie heeft er nieuwe Sims ideeën

Champion

Zoals jullie weten wordt er constant gesleuteld aan De Sims. Telkens worden er kleine nieuwigheden bezorgd (Sims bezorging) en ieder jaar komen er wel nieuwe aanvullingen in de vorm van uitbreidingspakketten, spelpakketten en kits. Als je daar meer over wilt weten kan je je gewoon abonneren op het YouTube kanaal van De Sims 4 of je kunt De Sims 4 volgen op Twitch 

 

Hier kan je kijken naar de laatste Behind The Sims van 27 juli:

 

 

Natuurlijk kan De Sims niet zonder jullie inbreng en dus worden er heel vaak spelers enquêtes gehouden. Maar ook hier kan je gewoon je suggesties voor nieuwe spelonderdelen kwijt. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat jouw idee morgen al is verwerkt. Daar gaat soms maanden maar vaker jaren overheen. Neem als voorbeeld het verzoek om paarden toe te voegen aan het spel. Wij vroegen bij het begin van De Sims 4 al om paarden en nu heel wat jaartjes later is het eindelijk zover. Ons geduld wordt, denk ik, goed beloond. Daarover lees je later meer op deze pagina van het forum

 

In dit draadje kan je al je ideeën kwijt.

Niets is te gek als het volgens jou binnen De Sims 4 past. Of natuurlijk een goed idee is voor ‘Project Rene’

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 29 (705 Weergaven)

Re: [Suggesties] - Wat zou jij graag zien in De Sims 4?

★★★ Newbie

hallo meneer of mevrouw,

ik had een heel leuke idee voor de sims, dit idee is alles volgt dat er meer sporten komen in de sims dan lijkt het mij leuke als je meekan naar de sport, ik had wel een paar sport ideeën in gedachte als eerst tafeltennis, dansen, voetbal, zwemmen, tennis, badminton, kickboksen, atletiek, honkbal, denksport, krachtsport, luchtsport, motorsport, golf, duiken. dit zijn heel wat sporten die mij wel leuke lijken om in de  sims te hebben, en dan lijkt het mij ook leuke als volwassene en kinderen deze sporten ook kunnen doen en als je dan werkt dat deze sporten gewoon een hobby zijn zo als heel veel mensen hebben in het echte leven.

met vriendelijke groet esmee 

Bericht 1 van 29 (721 Weergaven)

Re: [Suggesties] - Wat zou jij graag zien in De Sims 4?

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @esmee_cloudie,

 

Dat zijn heel leuke ideeën Sims houden nu eenmaal van veel bewegen en dus ook van allerlei sporten. 
Een aantal van jouw ideeën kan je al terugvinden in de uitbreidingspakketten van De Sims 4. Denksport zit als schaken in het basisspel en zwemmen kan je als je een zwembad in je tuin aanlegt maar natuurlijk ook op andere plekken. Als je het pakket 'Wellness Dag' hebt kan je jouw Sims bijna overal laten zwemmen. Tafeltennis komt terug in 'Studentenleven', Skiën in 'Sneeuwpret' en voetbal kom je niet alleen tegen in 'Studentenleven' maar ook in het pakket  'Middelbare school'

 

Het is zeker leuk als Sims zouden kunnen tennissen of badmintonnen en voor atletiek wil ik ook wel een lans breken. Ik was redelijk goed in speerwerpen en kogelslingeren. Wat zou ik mijn Sims dat graag zien doen. Ook honkbal en golfende Sims zou ik graag zien. Reken maar dat ik aan @EA_QueenBee vraag of ze jouw ideeën kunnen doorgeven aan het Sims Team.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 29 (701 Weergaven)

Re: [Suggesties] - Wat zou jij graag zien in De Sims 4?

★★ Guide

Duiken is natuurlijk ook een leuke aanvulling. Dat is er nog niet in de sims 4, maar in de sims wel. Ook een leuke toevoeging zou zijn is dat de R en BB units droïds ook je sims zou kunnen volgen buiten Batuu. 

Bericht 4 van 29 (670 Weergaven)

een nieuwe pack idee

★★★ Newbie

hallo sims team ik heb een nieuwe sims pack idee het is een Disney pack deze komt dan met een nieuwe Disney wereld en allemaal Disney kleren voor oudere,volwassene,jongvolwassene,tienersf,kinderen,peuters en infants, het lijkt mij ook leuke als er Disney bouwspullen er bij komen. 

Bericht 5 van 29 (587 Weergaven)

Uitbreiding

★★ Novice

Hoi EA

Ik zou graag in de sims 4

# een helikopter 

# een twee huis die kan verhuren

# een vakantiepark

# een bestaande carrière bedrijf kunnen kopen

# gamestoel zoals playseat

# voetball carrière 

# verzorgingshuis 

# dat soms je sims doof is of in rolstoel zit 

# 1 fulltime carrière en 1 partime carrière tegelijk kan doen

 

Bericht 6 van 29 (584 Weergaven)

internet en digiborden

★★ Novice

Digiborden 

 

is het misschien een leuk idee om digiborden in de gebouwen van het middelbare schoolleven en die van de universiteit te zetten . of een projector  dit lijkt mij in iedergeval wel een leuk idee.

 en een IT vaardigheid.

 

en ook een leuk idee verschillende internet providers BV. SSN = sims super network.

 

een tv ontvanger kan misschien de mogelijkheid bieden om meer zenders te bekijken aan te bieden. 

en en mobile provider  SMN = Sims Mobile Network.

 

           aan het einde van de maand krijg je dan een rekening voor sim-only en internet;.?

 

een leuk idee?

 

als dit zo is dan hoor ik graag iets treug.

 

GR.

 

Bericht 7 van 29 (497 Weergaven)

Re: Wie heeft er nieuwe Sims ideeën

★★★★★ Newbie

Hoi,

 

Ik heb een idee, omdat ik hier zelf tegen aan loop. Wie weet zijn er meerdere mensen die dit ook hebben.

 

Het lijkt mij een prettig idee dat je per nieuw huishouden kan instellen hoelang het leven is.

Omdat je misschien met een huishouden in een save langer wil spelen, en in een andere save korter.

 

Nu kun je dit aanpassen in algemene instellingen, en wanneer je dit veranderd heeft dit effect op elke save die je opnieuw speelt, tenzij je dit steeds opnieuw veranderd.

 

 

Groetjes Vien 

Bericht 8 van 29 (451 Weergaven)

Re: internet en digiborden

★★★★★ Newbie

@Gucio2981 

 

Heel leuk idee, dat je moet betalen voor een telefoonabonnement die je kan aanpassen en zo.

 

Bericht 9 van 29 (453 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Wie heeft er nieuwe Sims ideeën

Champion

Hey @Vien2311 

 

Het per huishouden (save) instellen van de opties is natuurlijk wel heel bewerkelijk voor de makers maar het wordt voor de Sim(st)(m)ers wel wat gemakkelijker. Voordeel is dat je dn niet hoeft te onthouden of op te schrijven welke instelling je hebt gekozen voor jouw Sim (huishouden). 

Misschien dat het Sims team kan starten met de leeftijden en dan langzaam uitbouwen totdat je de instellingen per save kunt aanpassen. Dus XP van mij!

 

Ik tag gelijk @EA_QueenBee even om haar op de hoogte te brengen van dit heel goede idee!

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 10 van 29 (448 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help