Roos

door 1b25d74790d1579d
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Roos

★★★ Novice

Hoi,

 

Ik had goede hoop met je tip om te “repairen.”

Hij was lang bezig waardoor ik dacht dat daar vast het probleem zou zitten. Maar helaas, nog steeds de optie niet.

 

Ik denk dat ik het spel ga verwijderen en opnieuw installeer, eens kijken of het er dan wel tussen staat.

 

Ik gebruik geen cc/mods.

 

Bedankt voor je snelle hulp en meedenken. Waardeer ik!

 

Groet, Laura

Bericht 11 van 17 (210 Weergaven)

Re: Roos

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @1b25d74790d1579d,

 

Eerlijk gezegd vind ik het vreemd dat jij die optie niet hebt. Kan je aangeven welke versie van de Sims 4 jij speelt? 

Anders gesteld, heb je alle updates opgehaald? Het versienummer van jouw De Sims 4 kan je rechts onderin het startmenu vinden en zou gelijk moeten zijn aan: 

PC: 1.106.148.1030 / Mac: 1.106.148.1230 of Console: 1.91

 

Schermafbeelding 2024-05-23 121550.png

 

Kijk desnoods ook even in de EA app bij Manage add-ons van De Sims 4 of je alle onderdelen hebt opgehaald (gedownload) Mogelijk dat je iets hebt gemist dat wel belangrijk kan zijn.

Laat ajb even weten of je hier iets aan hebt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 12 van 17 (204 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Roos

★★★ Novice

Hoi, ik heb inderdaad het versienummer zoals jij schetst. En het lijkt erop dat de add-ons ook allen goed geinstalleerd zijn. Of zie ik daar iets over het hoofd?

Bericht 13 van 17 (194 Weergaven)

Re: Roos

Champion

Hey @1b25d74790d1579d,

 

Er is inmiddels al weer een update voor De Sims uitgerold. Heb je die update opgehaald en is daarmee jouw probleem ook opgelost. 

Op de foto/schermopname zie ik geen bijzonderheden. 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 14 van 17 (163 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Roos

★★★ Novice

Helaas nog geen verandering. Vreemd he? Kun jij eens laten zien waar het staat bij een telefoon van jouw sim?

Bericht 15 van 17 (146 Weergaven)

Re: Roos

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @1b25d74790d1579d,

 

Even voor de duidelijkheid. De telefoons van mijn Sims zien er anders uit dan die van jouw Sims omdat ik alle uitbreidingen heb. 

Als je zoals in jouw geval het basispakket én aan het werk hebt (misschien wel meer maar dat is mij niet duidelijk) zal je toch echt in de computer moeten zoeken naar de cadeaus.

 

Voor de zekerheid hier een schermopname van een telefoon van één van mijn Sims:

 

Schermafbeelding 2024-06-06 093457.png

 

Bij jouw Sims ontbreekt waarschijnlijk de boodschappentas. Daaronder zitten de opties Cadeaus kopen én door Flopsy bladeren (vergelijkbaar met een soort Marktplaats voor Sims) Al met al zal je daar dus weinig aan hebben.

 

Mijn advies is toch om te kijken of je een paar rozen kunt plukken in de buurt van het Magnoliapark óf probeer ze aan te schaffen via de besteloptie van je de pc van je SIms. 

Er is misschien ook nog een mogelijkheid om (twee sims in je huishouden voor nodig) jouw sim een romantisch cadeau te laten ontvangen (de roos) de ander zal dan het cadeau moeten geven (kopen).

En bij mijn weten zouden er ook rozen moeten groeien in de serre van het Wetenschapslab.

 

Voor de zekerheid zou je ook eens het bestand localthumbcache.package kunnen verwijderen uit de map \Documents\Electronic Arts\De Sims 4 (ook heel verstandig als cc of mods [hebt] gebruikt)

 

Laat even weten of je hier iets aan hebt anders zetten we de zoektocht gewoon voort.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 16 van 17 (138 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Roos

★★★ Novice

Hoi,

 

de roos is er nu hoor, via 1 vd zaadjespakketten.

Heb door de gehele stad rozenstruiken geplant, zodat ik nooit meer tekort kom ;-)

 

Alleen de cadeaus, die zijn nog zoek. Ik heb inderdaad die 2 pakketten. En enkele kleintjes erbij met wat extra accessoires.

 

ik zal morgen eens kijken naar het verwijderen van het bestand zoals je schrijft. Ik gebruik alleen geen cc/mods. 

fijne avond,

Bericht 17 van 17 (127 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help